22-letnica, ki s kozmetiko zasluži več kot 120.000 evrov letno
Rose Dyson je že pri svojih 15 letih ustvarila okolju prijazno znamko za nego ustnic Pura Cosmetics. Tega projekta se je lotila v okviru srednješolskega tekmovanja, katerega naloga je bila zagnati podjetje s samo 29 evri, na katerem je tudi zmagala. Danes 22-letnica iz Anglije je za CNBC povedala, da je bila v šoli vedno otrok, ki se je vpletel v vse. Vsi so misili, da je to precej čudaško, toda ona je vseeno naredila tisto, kar je želela. Sedem let po zmagi na šolskem tekmovanju njeno podjetje Pura Cosmetics ustvarja prihodke v višini več kot 120.000 evrov letno, poroča CNBC.
Zaradi pomanjkanja cenovno ugodne naravne kozmetike izdelala svojo
Dysonova je povedala, da je Pura Cosmetics nastala na podlagi razočaranja nad pomanjkanjem okolju prikaznih izdelkov za nego kože in ličenje. Če so na trgu že obstajali tovrstni izdelki, pa so bili za njene finančne zmožnosti, ko je bila najstnica, veliko predragi. Naredila je raziskavo trga in ugotovila, da se tudi številni drugi ekološko ozaveščeni ljudje soočajo s podobnim problemom.
Odločila se je pripraviti formule izdelkov za nego ustnic in temu je posvetila ves prosti čas. Preizkušala je sestavine in se za nasvete obrnila tudi na druga podjetja. Pri pripravi končnega izdelka je uporabila minimalno število sestavin rastlinskih formul za balzam in pilinge za ustnice. Svoj prvi izdelek je pričela tržiti na družbenih omrežjih. Poleg tega je hodila tudi na lokalne sejme, tam prodajala izdelke in tako zaslužila za postavitev svojega spletnega mesta. Sreča se ji je nasmehnila, ko je pridobila tudi finančna sredstva ustanoviteljev velikih angleških podjetij. Dysonova je bila leta 2008 imenovana za najbolj obetavno najstniško izvršno direktorico v Združenem kraljestvu »20 under 20«, s čimer je pridobila naložbo v vrednosti 12.000 evrov. Leto dni pozneje je zmagala na britanskem tekmovanju zagonskih podjetij »F Factor« in prejela še dodatnih 12.000 evrov denarne nagrade.
Drugačna podoba okolju prijaznih izdelkov in nižja cena
Poleg cene izdelkov Pura Cosmetics, ki se začnejo pri 4,90 evra, je Dysonova spremenila tudi klasično podobo okolju prijaznih izdelkov, ki so večinoma zelenih in rjavih odtenkov, njeni pa so bolj vpadljive, svetle barve z embalažo brez plastike, kar naj bi bilo po njenem mnenju bolj všeč mladim. Poudarila je tudi, da je njeno majhno zagonsko podjetje lahko zagotovilo embalažo brez plastike in drugih okolju neprijaznih snovi, zato se sprašuje, zakaj večja podjetja ne morejo storiti enako.
Ko se je Dysonova odločila, da se bo osredotočila na svoje podjetje in ne bo šla na fakulteto, je s tem šokirala svoje prijatelje. Toda to je ni zmotilo. »Mislim, da ima vsak svoj pot in to ne pomeni nujno liste ocen, ker lahko uspeš in uspeh pokažeš na veliko različnih načinov,« je še dejala za CNBC. Za konec daje kot podjetnica nasvet, da se vse začne »z majhnim«. Treba se je osredotočiti na izdelek in potem iti korak za korakom naprej, zlasti če imamo na začetku omejena sredstva, kot jih je imela tudi sama.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?