YouTube predstavil svojo verzijo TikToka

YouTube je pod imenom Shorts predstavil funkcijo kratkih videoposnetkov, katere cilj je konkurirati TikToku.
Fotografija: FOTO: REUTERS/Dado Ruvic
Odpri galerijo
FOTO: REUTERS/Dado Ruvic

Ker je usoda TikToka v ZDA še vedno nejasna, je YouTube izkoristil priliko in predstavil svojo novo funkcijo, ki jo imenuje YouTube Shorts. Družba je sporočila, da bo beta različica Shorts v Indiji začela delovati v naslednjih dneh, sledile pa ji bodo tudi druge države.
 
Ni naključje, da je YouTube za zagon svoje video storitve izbral Indijo. Junija je namreč država prepovedala TikTok in 58 drugih kitajskih aplikacij. Podjetju ByteDance, ki si lasti priljubljeno aplikacijo med mladimi, očitajo da »se ukvarjajo z dejavnostmi, ki škodijo indijski suverenosti in celovitosti«. Pred prepovedjo je indijski trg pokrival približno 30 odstotkov - od dveh milijard -uporabnikov TikToka, navaja analitični portal Sensor Tower.

Funkcija Shorts bo postala del aplikacije YouTube


Podobno kot pri TikToku bo funkcija omogočila nov nabor orodij za ustvarjalce: večsegmentno kamero, dodajanje glasbe, spreminjanje hitrosti videa in še več podobnih funkcij, ki jih je prva predstavila kitajska aplikacija. Toda video je omejen na 15 sekund. Videoposnetki na TikToku pa so lahko dolgi do minute.
 
Večsegmentna kamera uporabnikom omogoča povezovanje več video posnetkov v en kratek posnetek. Drugi kontrolniki omogočajo ustvarjalcem v YouTubu, da so bolj ustvarjalni, kot če bi preprosto pritisnili gumb za snemanje.
 
Funkcija bo vidno poudarjena v aplikaciji YouTube za Android in se bo sčasoma razširila na iOS.
FOTO: REUTERS/Dado Ruvic
FOTO: REUTERS/Dado Ruvic

Pravi trg, pravi čas


Novica o funkciji YouTube Shorts prihaja v času, ko se izteka rok za združitve in prevzemi za poslovanje TikToka v ZDA. Kot smo že poročali v članku »TikTok odpovedal prodajo Microsoftu, v partnerstvo z Oracle«, je TikTok Microsoftovo ponudbo zavrnil in se podal v partnerstvo z ameriškim računalniškim podjetjem Oracle.
 
Instagram, Snapchat in zdaj še YouTube so med tistimi, ki si želijo pridobiti prednost z izkoriščanjem nestabilnosti okoli TikToka za lansiranje lastnih konkurenčnih. Neposredni konkurenti TikToka, kot so Triller, Dubsmash, Byte in drugi, pa so na ta račun dobili nekaj novih uporabnikov.
 
Pretekli mesec je tudi Facebook predstavil svoj konkurenčni izdelek, novo video aplikacijo Reels, ki je vgrajena v Instagram. Za prvi trg je izbral Indijo. Število uporabnikov, pa naj bi po zadnjih podatkih hitro naraščalo. 

Več iz rubrike

Komentarji: