Šest načel, da bo podjetje preživelo 100 let

Martin Reeves, direktor Inštituta BCG Henderson pravi, da je življenjska doba podjetij vse krajša. Ampak obstaja recept, da bi podjetje preživelo 100 let. Kako?
Fotografija: Pisarna
Odpri galerijo
Pisarna

Martin Reeves, direktor Inštituta BCG Henderson (raziskovalnega centra za nove pristope k strategiji in upravljanju v okviru Boston Consulting Group), se s strategijo poslovanja ukvarja že 30 let. Z analizo 30.000 javnih ameriških podjetij je nedavno ugotovil, da je življenjska doba podjetij vse krajša. Če je bila v ZDA leta 2010 življenjska doba podjetij 80 let, kar je bilo 10 let več kot leta 1960, je danes pol krajša. Redka podjetja preživijo 50 let ali 60 let. 

Ampak ni nujno, da podjetje ugasne. Na Blejskem forumu nam je Reeves povedal, kako lahko vodstveni delavci uporabijo šest načel živih organizmov za gradnjo prožnih podjetij, ki bodo cvetela tudi v času sprememb. 



Več iz rubrike