Rimac predal prvo nevero. Kupec znani avto moto šampion

Skupina Rimac namerava proizvesti 50 primerkov nevere letno.
Fotografija: FOTO: Rimac Automobili
Odpri galerijo
FOTO: Rimac Automobili

Skupina Rimac je te dni predala svoj prvi električni hiperavtomobil nevera. Nevero s serijsko številko #001 je dobil nekdanji prvak Formule 1 Nico Rosberg, potuje pa v Monako, je na družbenem omrežju Facebook razkril soustanovitelj in izvršni direktor skupine Rimac Mate Rimac. Nevera s številko #000 ostaja v lasti podjetja Bugatti Rimac.

Rosberg je posnetek s prve vožnje z nevero v Zagrebu, ki se ji je pridružil tudi Mate Rimac, objavil na svojem kanalu na družbenem omrežju YouTube. Prvi prodani primerek pod imenom Stellar je črne barve.

image_alt
Rimac z vrtoglavim zneskom podira rekorde

V podjetju Rimac so svoj paradni električni hiperavtomobil razvijali in testirali pet let. V tem času so izdelali 18 prototipov in opravili 45 testov trčenj. Za sestavljanje posameznega avtomobila potrebujejo pet tednov, dele avtomobila pa izdelujejo več mesecev. Skupina Rimac namerava proizvesti 50 primerkov nevere letno.

Nedavna dokapitalizacija

Nedavno je družba Rimac napovedala, da je v novem investicijskem krogu zbrala kar pol milijarde evrov svežega kapitala. Naložba, ki jo nekateri ocenjujejo kot rekordno, je med drugim podvojila njihovo tržno vrednost na več kot dve milijardi evrov.

Daleč največjo dokapitalizacijo so vodili novi vlagatelji. Skupaj z investicijsko skupino Softbank (SoftBank Vision Fund 2), ki je usmerjena predvsem v naložbe v tehnološka podjetja, je v njeno lastniško strukturo vstopil tudi Goldman Sachs Asset Management, poročajo tuji mediji.

image_alt
Mediji so širili novice o razhodu; Rimac pravi: »To je laž!«

V transakciji so sodelovali tudi obstoječi delničarji koncerna, pri čemer je svoj delež obdržal Porsche, povečala pa ga je tudi italijanska skupina Investindustrial.

»Zbrali smo 500 milijonov evrov v vrednosti 2,2 milijarde evrov v času, ko je večina drugih podjetij EV/avtomobilske tehnologije izgubila 50-90 odstotkov svoje vrednosti,« je dejal ustanovitelj Mate Rimac, ki je podvig spremljal na družbenem omrežju in hkrati čestital svoji ekipi.

V podjetju so pojasnili, da bo svež kapital financiral nadaljnji razvoj hčerinske družbe Rimac Tehnology na področju velike serijske proizvodnje za svetovne proizvajalce avtomobilov.

Preberite še:

Več iz rubrike