LG zapušča trg mobilnih telefonov

Družba je sporočila, da nameravajo zaradi nerentabilnosti poslovanja, pa tudi zaradi povečane konkurence v panogi, ukiniti proizvodnjo pametnih telefonov.
Fotografija: FOTO: Jung Yeon-je / AFP)
Odpri galerijo
FOTO: Jung Yeon-je / AFP)

Kljub ukrepom za reševanje podjetja in obljubi, da se bo preusmerilo v premium segment, se je LG Electronics odločil, da ustavi vse poskuse prodaje oddelka za pametne telefone in trajno zapusti mobilni trg. V nedavnem poročilu o stanju v podjetju je zapisano, da po 31. juliju mobilna divizija ne bo več proizvajala in prodajala telefonov.

FOTO: REUTERS/Steve Marcus/File Photo
FOTO: REUTERS/Steve Marcus/File Photo
Razlog za to je bil dolg upad zanimanja potrošnikov in velika konkurenca v panogi. LG-jeva mobilna dejavnost ustvarja izgubo od drugega četrtletja 2015. Lani je skupna operativna izguba podjetja dosegla 4,4 milijarde ameriških dolarjev. Družba je v izjavi dejala, da bo s to potezo lahko osredotočila vire na bolj obetavna področja, kot so pametni dom, umetna inteligenca, proizvodnja komponent za električna vozila, vtične naprave, robotika, pa tudi ustvarjanje poslovnih rešitev, platforme in storitve v oblaku.

LG bo mobilne telefone izdeloval do konca maja, da bi izpolnil obstoječa naročila. Prav tako bo za določeno obdobje zagotovljena servisna podpora in posodobitve programske opreme za izdelke, ki že obstajajo na trgu.


Čeprav bo podjetje zaprlo svojo dejavnost pametnih telefonov, je LG dejal, da se bodo raziskave in razvoj na področju mobilnih tehnologij še vedno nadaljevali, s posebno pozornostjo do zagotavljanja varnosti telekomunikacijske tehnologije 6G.

Več iz rubrike

ikonomija

Ameriški poziv Applu in Googlu naj umakneta TikTok

Kitajskemu družbenemu omrežju očitajo, da krši pogoje o dostopu do podatkov uporabnikov. Odprle naj bi se možnosti umika aplikacije iz spletnih trgovin.

ikonomija

Zaradi nakita morda ne bo smel nastopiti na domači dirki

Krovna zveza Formule 1 je že pred časom zahtevala, da Hamilton zaradi varnosti odstrani del nakita, ki ga nosi - gre za uhan oziroma okrasni vijak v nosu.

ikonomija

H&M skrbi, da bomo zaradi podražitev manj zapravljali za oblačila

Družba H&M beleži rast dobička, koristi pa imajo od močnega okrevanja po pandemiji covida-19, ki je pred letom dni v tem času močno vplivala na poslovanje.

ikonomija

Nemški delodajalci in potrošniki so zaskrbljeni

Nemški raziskovalni inštitut GfK ugotavlja, da je razpoloženje nemških potrošnikov doseglo najnižjo raven od leta 1991, odkar merijo kazalnik zaupanja.

Komentarji: