H&M skrbi, da bomo zaradi podražitev manj zapravljali za oblačila

Družba H&M beleži rast dobička, koristi pa imajo od močnega okrevanja po pandemiji covida-19, ki je pred letom dni v tem času močno vplivala na poslovanje.
Fotografija: Čisti prihodki od prodaje so se med marcem in majem v primerjavi z lani povečali za 17 odstotkov. FOTO: Luke MacGregor/Reuters
Odpri galerijo
Čisti prihodki od prodaje so se med marcem in majem v primerjavi z lani povečali za 17 odstotkov. FOTO: Luke MacGregor/Reuters

Švedski trgovec Hennes & Mauritz (H&M) je v drugem četrtletju ustvaril 3,68 milijarde švedskih kron, oziroma okoli 344,5 milijona evrov čistega dobička, potem ko je lani v enakem obdobju vknjižil 2,77 milijarde švedskih kron čistega dobička. Iz trgovca so medtem sporočili, da so se težave v dobavnih verigah končno začele umirjati.

image_alt
6 najbogatejših italijanskih modnih oblikovalcev

Potrošniki bi lahko manj zapravili za oblačila zaradi inflacije

Tako kot v prejšnjem četrtletju je družba H&M navedla, da je imela koristi od močnega okrevanja po pandemiji covida-19, ki je pred letom dni v tem času močno vplivala na poslovanje. Težavo za trgovca bi lahko v prihodnje sicer predstavljala visoka inflacija, zaradi katere bi lahko potrošniki manj zapravljali za oblačila.

H&M junija pričakuje šestodstotno zmanjšanje prodaje, prilagojeno za valutne učinke, v primerjavi z zelo dobrim prejšnjim letom. FOTO: Arnd Wiegmann/Reuters
H&M junija pričakuje šestodstotno zmanjšanje prodaje, prilagojeno za valutne učinke, v primerjavi z zelo dobrim prejšnjim letom. FOTO: Arnd Wiegmann/Reuters

H&M junija tako na primer pričakuje šestodstotno zmanjšanje prodaje, prilagojeno za valutne učinke, v primerjavi z zelo dobrim prejšnjim letom. Velik del krivde za to je bil pripisan prekinitvi poslovanja v Belorusiji, Rusiji in Ukrajini, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Skok dobička

Čisti prihodki od prodaje so se sicer med marcem in majem povečali za 17 odstotkov, s 46,51 milijarde kron na 54,50 milijarde kron, je še poročala dpa.

Dobiček iz poslovanja je znašal 4,99 milijarde kron, kar ustreza 9,2-odstotni marži iz poslovanja, ki je bila višja od 3,85 milijarde kron oz. 8,3-odstotne marže iz prejšnjega leta.

Preberite še:

Več iz rubrike