Youtube že tesno za petami Netflixu
V zadnjem letu je Youtube pokazal najbolj impresivno dinamiko rasti med svojimi konkurenti.
Odpri galerijo
Danes je YouTube največja svetovna platforma za video gostovanje. Če bo še naprej prikazoval enako rast prometa, kot je bila zabeležena v zadnjih nekaj četrtletjih, bi lahko platforma do konca leta po prihodkih dohitela ponudnika medijskih storitev Netflix.
Lastnik platforme za video gostovanje Alphabet je v torek objavil izkaz poslovnega izida v prvem četrtletju letos in razkril, da je Youtube v tem obdobju ustvaril 6,01 milijarde ameriških dolarjev prihodkov od oglasov. Za primerjavo: platforma je lani iz istega naslova ustvarila 4 milijarde dolarjev prometa. Tako je stopnja rasti podjetja dosegla 49 odstotkov.
Ta številka je med drugim skoraj dvakrat večja od stopnje rasti Netflixa, ki v prvem četrtletju beleži 'le' 24-odstotno rast prihodkov, v naslednjem četrtletju pa naj bi se obseg teh zmanjšal na 19 odstotkov. Treba je opozoriti, da imata obe podjetji korenito različne poslovne modele.
Prihodki Netflixa prihajajo skoraj izključno od plačljivih naročnikov, ki jih je bilo konec marca 207 milijonov, Youtube pa se zanaša predvsem na prodajo oglasov na svoji platformi. Čeprav ima Youtube manj naročnikov kot Netflix, število ur gledanja videoposnetkov na platformi na dan znaša milijardo, pri Netflixu pa največ 400 milijonov ur na dan. Takšna statistika je dolgoročno bolj na strani platfrome za video gostovanje.
Lastnik platforme za video gostovanje Alphabet je v torek objavil izkaz poslovnega izida v prvem četrtletju letos in razkril, da je Youtube v tem obdobju ustvaril 6,01 milijarde ameriških dolarjev prihodkov od oglasov. Za primerjavo: platforma je lani iz istega naslova ustvarila 4 milijarde dolarjev prometa. Tako je stopnja rasti podjetja dosegla 49 odstotkov.
Ta številka je med drugim skoraj dvakrat večja od stopnje rasti Netflixa, ki v prvem četrtletju beleži 'le' 24-odstotno rast prihodkov, v naslednjem četrtletju pa naj bi se obseg teh zmanjšal na 19 odstotkov. Treba je opozoriti, da imata obe podjetji korenito različne poslovne modele.
PREBERITE TUDI:
Prihodki Netflixa prihajajo skoraj izključno od plačljivih naročnikov, ki jih je bilo konec marca 207 milijonov, Youtube pa se zanaša predvsem na prodajo oglasov na svoji platformi. Čeprav ima Youtube manj naročnikov kot Netflix, število ur gledanja videoposnetkov na platformi na dan znaša milijardo, pri Netflixu pa največ 400 milijonov ur na dan. Takšna statistika je dolgoročno bolj na strani platfrome za video gostovanje.
Več iz rubrike
Javnofinančna gibanja ugodna, a z negativnimi tveganji
Novi podatki Fiskalnega sveta na voljo. In kakšna je projekcija prihodnosti?
Kateri so 4 razlogi zakaj imajo samski višje denarne stroške?
Samski stan ima svoje prednosti, toda med njimi v večini ni tistih, ki so denarne narave.