Kako milijarderji postajajo milijonarji
Letalske družbe so zaradi pandemije pod velikim pritiskom; številne potrebujejo ogromne investicije, da sploh preživijo trenutno krizo.
Odpri galerijo
Letalske družbe so med najbolj prizadetimi podjetji v trenutni krizi. Lastnik letalske družbe Virgin Atlantic Richard Branson je za ohranitev podjetja med živimi že namenil 250 milijonov dolarjev.
Letalska industrija je finančno izjemno intenzivna, ravno Branson pa je v preteklosti že dejal, da najlažje postaneš milijonar tako, da začneš z milijardo dolarji nato pa zaženeš novo letalsko družbo. V trenutni situaciji so letalske družbe še bolj požrešne kot sicer.
Z letalsko industrijo se običajno povezujejo imena podjetnikov, ki se jih pogosto izpostavlja kot tajkune. Med takima sta tudi Tony Fernandes iz AirAsia in pa David Neeleman iz JetBlue Airways. Številni najbolj prepoznavni podjetniki so se ob neki točki odločili za zagon letalske družbe. Trenutne pandemične razmere pa so letala spravila na tla, že tako majhne marže letov pa so postali le ogromen strošek za lastnike.
Samo od začetka leta so se vrednosti desetih največjih letalskih družb močno zmanjšale; sodeč po Bloombergovem indeksu, se je vrednost podjetij skupno zmanjšala za kar 14 milijard dolarjev.
Pandemija je zahtevala številna življenja ljudi, sicer pa je povsem zdesetkala tudi finančne trge in investitorje. Med takimi je tudi vsem poznan Warren Buffett. Ta je izgubil precej svoje premoženja, ko je pred kratkim stavil na štiri glavne ameriške letalske družbe, ki jim je cena delnic v zadnjem obdobju znatno padla. Njegovo investicijsko podjetje Berkshire Hathaway je svoj poraz na tem področju že priznalo.
Padec vrednosti letalskih družb je zahteval velike naložbe svojih lastnikov, če si ti želijo, da podjetja sploh preživijo. Tako je kar nekaj podjetnikov odštelo decimalke na svojih računih, ter izstopilo iz skupine milijarderjev in se pridružilo še vedno elitni skupini milijonarjev.
Finančno intenzivna panoga
Letalska industrija je finančno izjemno intenzivna, ravno Branson pa je v preteklosti že dejal, da najlažje postaneš milijonar tako, da začneš z milijardo dolarji nato pa zaženeš novo letalsko družbo. V trenutni situaciji so letalske družbe še bolj požrešne kot sicer.
Padec vrednosti letalskih družb
Z letalsko industrijo se običajno povezujejo imena podjetnikov, ki se jih pogosto izpostavlja kot tajkune. Med takima sta tudi Tony Fernandes iz AirAsia in pa David Neeleman iz JetBlue Airways. Številni najbolj prepoznavni podjetniki so se ob neki točki odločili za zagon letalske družbe. Trenutne pandemične razmere pa so letala spravila na tla, že tako majhne marže letov pa so postali le ogromen strošek za lastnike.
PREBERITE TUDI:
Samo od začetka leta so se vrednosti desetih največjih letalskih družb močno zmanjšale; sodeč po Bloombergovem indeksu, se je vrednost podjetij skupno zmanjšala za kar 14 milijard dolarjev.
Posredne žrtve virusa
Pandemija je zahtevala številna življenja ljudi, sicer pa je povsem zdesetkala tudi finančne trge in investitorje. Med takimi je tudi vsem poznan Warren Buffett. Ta je izgubil precej svoje premoženja, ko je pred kratkim stavil na štiri glavne ameriške letalske družbe, ki jim je cena delnic v zadnjem obdobju znatno padla. Njegovo investicijsko podjetje Berkshire Hathaway je svoj poraz na tem področju že priznalo.
Padec vrednosti letalskih družb je zahteval velike naložbe svojih lastnikov, če si ti želijo, da podjetja sploh preživijo. Tako je kar nekaj podjetnikov odštelo decimalke na svojih računih, ter izstopilo iz skupine milijarderjev in se pridružilo še vedno elitni skupini milijonarjev.
Več iz rubrike
Javnofinančna gibanja ugodna, a z negativnimi tveganji
Novi podatki Fiskalnega sveta na voljo. In kakšna je projekcija prihodnosti?
Kateri so 4 razlogi zakaj imajo samski višje denarne stroške?
Samski stan ima svoje prednosti, toda med njimi v večini ni tistih, ki so denarne narave.