Razumevanje kupcev je lažje, če so tudi v podjetju raznolike ekipe

Novembra 2017 so v Sloveniji vzpostavili Listino raznolikosti, ki je do danes povezala že prek 170 slovenskih podjetij, javnih in nevladnih organizacij.
Fotografija: FOTO: Shutterstock
Odpri galerijo
FOTO: Shutterstock

Slovenski podpisniki Listine raznolikosti se povezujejo z evropskimi organizacijami v skupnih akcijah, si izmenjujejo dobre prakse, da bi hitreje napredovali in oblikovali resnično vključujoča delovna okolja. S pristopom v projekt podpisniki usmerjajo izgradnjo kulture podjetja, ki spodbuja proces inoviranja trajnejših rezultatov, boljše prilagajanje na spreminjajoče se tržne razmere in kreiranje delovnega okolja, ki zna zadržati vse zaposlene. Tudi slovenska podjetja se zavedajo, da je vključujoče upravljanje z raznolikostjo v naprednih organizacijah standard, nagrajen z boljšo klimo in boljšimi poslovnimi rezultati.
image_alt
Drugo mnenje: Z manj delnicami mirno na dopust

Pravilno prepoznavanje potreb porabnikov vodi v zmagovalen izdelek


Med podpisniki je tudi Atlantica Droga Kolinska, ki je zraven že od leta 2017. »Pri nas verjamemo, da nas različnost bogati in krepi, saj smo najboljši takrat, kadar uspemo povezati znanje, ki ga nosi drzna mladostna energija, z globino in širino izkušenj starejših, kadar združimo pragmatičnost, ki jo bolj pripisujemo moškim, s pregovorno žensko senzibilnostjo, ko v močno mrežo prepletemo kulturno, narodnostno in versko raznolikost, pa tudi kopico edinstvenih osebnih slogov. Ko krenemo na tak način k skupnim ciljem, smo neustavljivi,« poudarjajo v podjetju, kjer temeljijo na sistemu vključevanja vseh skupin zaposlenih.  
FOTO: Shutterstock
FOTO: Shutterstock

Razumevanje in vživljanje v kupce je lažje, če imajo tudi v podjetju raznolike sodelavce: po starosti, spolu in verski opredelitvi.

»Naša notranja raznolikost je odlična osnova, da bolje razumemo svet okoli nas. Če pravilno prepoznamo obstoječe ali prihodnje potrebe naših porabnikov, lahko preko kreativno-inovativnega procesa (hitreje) pridemo do prelomnega, zmagovalnega izdelka na vedno bolj konkurenčnem trgu. Potrebujemo ljudi, ki drugače razmišljajo in različno gledajo na stvari, saj tako pridemo do veliko bolj zanimivih, raznolikih in uspešnih rešitev,« še pravijo v Atlantic Drogi Kolinski. Dodajo, da je potrebno prepoznati, da za dobro kemijo s kupci, podjetja potrebujejo veliko mero empatije.
image_alt
Življenjska doba se lahko podaljša na 150 let, pravijo raziskovalci

 

Več iz rubrike