LinkedIn: Kako si povečati možnosti za uspeh?
Družbena omrežja so večinoma namenjena zabavi in komunikaciji z ljudmi, ki so nam blizu. LinkedIn pri tem izstopa, saj gre za profesionalno omrežje. Uporablja se za mreženje z namenom vzpostavitve novih poslovnih sodelovanj.
LinkedIn je lahko v pomoč podjetnikom, ki bi radi opozorili nase in se pokazali kot strokovnjaki na svojem področju. Uporabljajo ga posamezniki, ki so odprti za nove zaposlitvene možnosti, ter podjetja, ki iščejo kader. Da bi uporabniki izboljšali možnosti za dosego svojih ciljev, morajo znati čim bolj opozoriti nase. Na spletni strani Entrepreneur so pripravili nekaj napotkov, ki lahko pomagajo pri tem.
Optimizirajte profil
Ob registraciji v LinkedIn vam omrežje ponudi številne rubrike, ki naj bi jih izpolnili. Priporočljivo je, da izpolnite vsa polja in vnesete čim več podatkov o sebi. LinkedIn bo tako vaš profil označil kot All-Star Profile, s čimer bo ta bolj viden na omrežju.
Fotografija, ki jo boste dodali profilu, naj bo profesionalna. Tako naj bi jo obiskalo kar 14-krat več ljudi kot sicer. Pomembno je, da sestavite dober seznam ključnih besed. Sem uvrstite panogo, v kateri delujete, svoje interese glede poklicnega delovanja, besede iz življenjepisa in podobno. Optimalna je izbira treh do šestih ključnih besed. Redno spremljajte, katere ključne besede vam prinesejo največ uspeha in na podlagi ugotovitev posodabljajte njihov seznam.
Ustvarjajte nove povezave
Da bi lahko z LinkedInom kar najbolj povečali svoje možnosti za uspeh, morate vzpostaviti čim več povezav z drugimi. Tega se lahko glede na napotke z Entrepreneurja lotite na naslednje načine:
- My network page: Na tej strani boste dobili priporočila glede povezovanja z drugimi uporabniki na podlagi podatkov iz vašega profila in področja delovanja.
- Home Page: Preučite vsebine, ki se navezujejo na vaše področje delovanja in jih komentirajte. Povežite se z avtorjem in na podlagi hashtagov sledite ljudem, s katerimi vas povezujejo enaki interesi.
- Groups: LinkedIn skupine vam omogočajo, da pošiljate sporočila uporabnikom izven vašega omrežja, ki so člani iste skupine. Smiselno je skrbno izbrati skupine in znotraj njih načrtovati redne aktivnosti.
Redno ustvarjanje vsebine
Redno pripravljanje kakovostne vsebine je lahko učinkovito sredstvo, da se pokažete kot strokovnjak na svojem področju in širite mrežo povezav. Smiselno je, da aktivnosti načrtujete vnaprej, da načrtujete datume objav in vsebine, ki jih boste pokrivali. Pazite, da boste uporabili tudi primerne hashtage, na podlagi katerih bodo uporabniki vaše vsebine lažje našli.
Izpostavite povezavo do LinkedIn profila
Ko ste poskrbeli za kakovosten LinkedIn profil, poskrbite za to, da bo povezava do njega dostopna na čim več koncih. Naj bo del vašega podpisa na mailu, prikazuje naj se pri vašem opisu na drugih družbenih omrežjih in podobno.
Več iz rubrike
Konflikti v podjetju in kako jih razrešiti
Ni potrebno, da se v vašem podjetju izogibate ali bojite konfliktov. Ti so naravni in celo zdravi, pod pogojem, da znamo s konflikti ustrezno ravnati.
500-odstotno zvišanje cen elektrike
Cene elektrike gredo v nebo. Ekonomisti pričakujejo, da bodo evro območje v prihodnjih mesecih potisnile v hudo in trajno gospodarsko recesijo.