Disneyev direktor izdal ključ do uspeha

Bob Iger, nekdanji izvršni direktor Disneya, je izdal ključ do uspeha, ki mu dajejo številni vodje premalo poudarka.
Fotografija: Bob Iger, nekdanji izvršni direktor Disneya. Foto: Shutterstock
Odpri galerijo
Bob Iger, nekdanji izvršni direktor Disneya. Foto: Shutterstock

Bob Iger, nekdanji izvršni direktor Disneya, je v intervjuju za CNBC povedal, da je njegov legendarni uspeh povezan s preprostim načelom, ki vam ga bomo zaupali v nadaljevanju. Iger je v svoji karieri sicer dosegel zavidljive uspehe. Kar 15 let je deloval na vrhu največje medijske družbe na svetu. Njegove zadolžitve so obsegale tudi pridobivanje najbolj priljubljenih in dragocenih vsebin na svetu. Med letoma 2006 in 2012 je namreč Disney pod njegovim vodstvom pridobil Pixar, Marvel in LucasFilm. Prav tako je združil najbolj ikonične filme vseh časov; od Levjega kralja, Sveta igrač, Maščevalcev do Jedijeve vrnitve.

image_alt
Ob selitvi v novo hišo odkrili zaklad

Ključ do uspeha je precej preprost

Iger veliko stavi na odnose. Po njegovem mnenju je ključ do uspeha v odnosih. Odnosi so prisotni povsod v življenju. Če ste prodajalec, poskušate zgraditi odnose s strankami. Podobno je tudi, če ste izvršni direktor, saj morate za svoj posel sklepati poslovna partnerstva.

To, o čemer govori Iger, je v praksi preizkusil tudi sam. Odnos med Disneyjem in Pixarjem pred Igerjevim prihodom ni bil rožnat. Pixarjev izvršni direktor Steve Jobs in Igerjev predhodnik Michael Eisner sta bila namreč v sporu. Zaradi Eisnerjeve težke pogajalske taktike, ki je užalila Jobsa, je Disney skoraj izgubil sodelovanje s Pixarjem. Ena izmed prvih Igerjevih potez, ko je ta prevzel vlogo izvršnega direktorja Disneyja, je bila pričeti graditi odnos z Jobsom. Disney je celo plačal nekaj več kot šest milijard evrov za nakup Pixarja, s čimer je postal Jobs največji delničar v Disneyju. S tem je pokazal, da ni šlo le za kratkoročno prevaro, da sklenila posel, temveč za dolgoročno vzajemno sodelovanje, s čimer si je pridobil njegovo zaupanje.

Disney. Foto: Shutterstock
Disney. Foto: Shutterstock

Podobno je bilo z Disneyjevim nakupom Marvela in kasneje LucasFilma. V obeh primerih je moral Iger prepričati ustanovitelje, da mu je mogoče zaupati, da bo skrbel za like in zgodbe, kot so si jih zamislili. Iger pa ni vlagal zgolj v odnose in sklepanje poslov, temveč tudi v blagovne znamke in razširil njihov doseg.

Malo vodilnih razume, kako pomembni so odnosi

Le malo vodilnih povsem razume, kako dragoceni so odnosi in kako pomembna je spretnost grajenja dobrih odnosov. Dobra novica je, da se da to veščino razviti. Kdor si tega želi, lahko prične tako, da vlaga več pozornosti v odnose in ljudi ter gradi svojo mrežo poznanstev. To pa ne pomeni, da je vedno lahko. Odnosi so težko delo in nekateri ljudje se nikoli ne trudijo za to, da bi jih izboljšali. Dobri in harmonični odnosi zahtevajo čas, energijo in pozornost. To pa so stvari, ki jih primanjkuje mnogim voditeljem. Če vlagamo v odnose, se nam to večkratno obrestuje. To velja za vsakega vodjo, pa četudi ne vodi največje medijske družbe na svetu.

image_alt
Navade bogatašev, ki lahko spremenijo življenje

Več iz rubrike