5 korakov do prodajne uspešnice

Digitalni svet: Ali sploh še kje obstaja nevarnost neuspeha?
Fotografija: Na spletu se pojavljajo platforme, ki vam praktično zastonj ali za majhne zneske ponujajo tečaje in izobraževanja. Tudi  Stanford in Harvard.
Odpri galerijo
Na spletu se pojavljajo platforme, ki vam praktično zastonj ali za majhne zneske ponujajo tečaje in izobraževanja. Tudi  Stanford in Harvard.

V današnjem svetu, ki nas obkroža z vsemi možnimi digitalnimi orodji, se še vedno sprašujemo in dvomimo ali je res tako težko prodati svojo idejo, izdelek ali storitev? Ja, veliko ljudi se še vedno ne zaveda, v kakšni dobi priložnosti danes živimo. Če zavrtimo svet nazaj in se spomnimo kako so velika podjetja pa tudi manjša zagonska podjetja delovala. Se še spomnimo začetkov telefonov, televizije, tudi interneta? Da ne govorimo o pošiljanju faxov, ki jih seveda še vedno uporabljajo nekje po svetu. Vse te tehnologije so okoli nas še vedno prisotne, pa vendar so bile del revolucije v preteklosti. Danes bom skušal razložiti predvsem priložnost, ki se nam v današnjem svetu pojavlja in kako lahko je uspeti in se prikazati svetu.



Trend investicij v marketing se je čez desetletja zelo močno spreminjal. Samo predstavljate si, da imate vrhunsko idejo, ki ste jo pripravljeni izvesti in dati na trg. Na srečo je vaš uspeh le nekaj klikov stran. Vse kar potrebujete je prenosni računalnik in dostop do interneta….no pa seveda dobra ideja!
 

Orodja, ki so vam na voljo in vam bodo pomagale pri uresničitvi vaše poslovne ideje


Začnimo v največji bazi podatkov ki vam je dostopna, internet! Ne boste verjeli, ampak na spletu obstaja ogromno baz podatkov, iz katerih lahko pridete do ogromno znanja. Vedno več, se na spletu pojavljajo platforme, ki vam praktično zastonj ali za majhne zneske ponujajo tečaje, izobraževanja in vse si lahko ogledate iz svojega kavča ali pisarniškega stola. Med drugim sta tudi dve zelo priznani univerzi Stanford in Harvard, kjer ponujata kar nekaj dobrih tečajev brezplačno, seveda so tečaji tudi plačljivi ampak priznane univerze kot sta ti dve verjamite, da so tudi brezplačni tečaji vredni ogleda! Sezname si lahko ogledate na tej povezavi: Stanford in Harvard.

Nadaljujemo z bazami podatkov in urejanje ter pripravljanje dokumentov. Seveda vsi poznamo MS Office in njihove urejevalnike dokumentov, orodij za komunikacijo in še več. Orodja MS Office so super odlična pa vendar za nekatera mogoče predraga. Spletni velikan Google ponuja ogromno alternativ in po mojem mnenju najbližja alternativa Office orodjem. Tako imenovani Google Docs, vam brezplačno omogoča kreiranje in urejanje dokumentov, preglednic, predstavitvenih dokumentov ter anket. In kar je najboljše, vse to lahko urejate v oblaku, kjer vam ni potrebno skrbeti če se vam bo pokvaril računalnik, uničil disk ali še kaj več. Vse dokumente lahko zaklenete ali jih delite z ostalimi. Torej, če imate idejo in nimate proračuna za nakup licenc, tukaj je stric Google ki bo poskrbel za ta del!
 

Naslednja faza je predstavitev in prodaja vaše ideje


Danes se večina podjetij prikazuje lahko samo na dva načina, ali so to socialna omrežja kot so Facebook, Instagram, LinkedIn in še več ali pa imajo lastno spletno stran. Seveda vsak od teh načinov zahteva svoj del pozornosti. Pri socialnih omrežjih je pomembno da se predstavite tako, kot bi vi želeli da vas drugi opazijo. Odvisno je, kakšno idejo želite prodati. A pri tem si zapomnite, da imata omrežji kot sta Facebook in Instagram veliko možnosti in tam lahko komunicirate kar želite, pa vendar bodite pristni! Omrežje kot je LinkedIn lahko uporabite za širjenje posla in pridobivanje ključnih strank ali kasneje za iskanje potencialnih zaposlenih, definitivno ne uporabljajte LinkedIn za širjenje osebnih in neposlovnih vsebin. Kreiranje profila na teh socialnih omrežjih je enostavna in brezplačna, v trenutku boste vidni celemu svetu!

Jaka Klemenčič: "Na socialnih omrežjih vas morajo drugi opaziti. Na Facebooku in Instagramu bodite pristni!
Jaka Klemenčič: "Na socialnih omrežjih vas morajo drugi opaziti. Na Facebooku in Instagramu bodite pristni!


Druga veja predstatvitve je seveda spletna stran. Za marsikoga mogoče prevelik zalogaj, pa je res? No, danes lahko na spletu dobimo ogromno orodij, ki nam brezplačno ali pa res za minimalen vložek pomagajo, da postavimo spletno trgovino ali pa spletno stran na noge. Ene izmed teh strani so Shopify ali BigCommerce, vrhunski spletni orodji za spletno trgovino. Potem je tukaj še Wix, ki je ena boljši platform za splošne spletne strani. Najboljše je to, da imajo vse te platforme že vnaprej pripravljene predloge z dizajnom ter slikami, ki jih lahko uporabite. Torej praktično, na dosegu klika lahko postavite lastno spletno stran ali spletno trgovino, vse kar potrebujete je motiv in nekaj talenta za lastne fotografije ter pisanje teksta.
 

Trženje ideje


Zdaj pa pride na vrsto sklepni del. Prva stvar je, da začnete svojo idejo tržiti po socialnih omrežjih, lahko z lastnim trudom ter objavami, pa vendar sta tukaj dve močni orodji, ki vam pomagata pri oglaševanju. To sta dve največji oglaševalski platformi Google Ads in Facebook Ads. Google seveda, da vam pomaga se postaviti v ospredje v iskalniku in ostalih spletnih straneh, ter Facebook Ads kjer lahko vaš produkt oglašujete na celotnem socialnem omrežju in targetirate točno določen spekter ljudi (ja, to so tisti nadležni oglasi, ki jih videvate dan kasneje ko si pozorno ogledujete določen izdelek). Če boste postavili svojo spletno stran, ne smete pozabiti tudi na Google Analitycs, ki pa vam bo dal vse podatke, od kod prihajajo vaše stranke in kako se na vaši spletni strani obnašajo. To so ključni in nepogrešljivi podatki.

Za konec, pa omenimo še navade kupcev po svetu, kjer se vedno bolj in bolj obračajo na spletno nakupovanje, med to spadajo še kako priljubljene spletne tržnice kot so Amazon in Ebay. Na teh platformah ste lahko prisotni tudi vi in tudi stroški niso pretirani visoki. Najbolj popularen je seveda Amazon, ki pa poleg prodaje omogoča tudi prave poglede v sistem prodaje, analitiko ter tudi lastno oglaševalsko platformo, kjer kreirate in prilagajate različne kampanje.

Zdaj se pa vprašajmo, ali res sploh še kje obstaja prepreka za neuspeh? Ali sploh še kje najdemo razlog, da se ne preizkusite na lastni podjetniški poti? Jaz, kot človek priložnosti, tega ne vidim. Če pa jo vidite vi, pa je potem edini razlog v vas in ne v vseh priložnostih, ki vam jo ponuja današnji digitalni svet!
 
 

Več iz rubrike