Glovo se po prevzemu Ehrane širi proti Balkanu in Afriki
Španski dostavljavec Glovo se širi tudi po Balkanu in Afriki, kamor so do danes investirali že 25 milijonov evrov, v enem letu pa bodo še dodatnih 50 milijonov.
Odpri galerijo
Da je Glovo prevzel slovensko Ehrano, smo poročali že spomladi, zdaj pa iz španskega podjetja poročajo, da je združitev končana. Pravkar poteka prenos partnerjev Ehrane na novo platformo. Pri tem želijo ohraniti vsaj 95 odstotkov starih partnerjev.
Vrednosti prevzema ni znana, dostava pa zdaj deluje na enotni platformi. Ob tem je znano, da bo Glovo v Sloveniji vodil dosedanji direktor Ehrane Borut Markelj, prav tako bo v uporabi tehnologija, ki so jo razvili Španci. Tako so vsi uporabniki, ki obiščejo spletno stran Ehrane, zdaj preusmerjeni na spletno stran Glova.
Posledično se je zmanjšala potreba po razvoju tehnologije v Sloveniji, kljub temu pa so pri Glovu Slovenija poskušali zadržati čim več tehničnega osebja, razlaga Markelj.
Ob zaključeni združitvi zdaj poteka še prenos partnerjev z Ehrane na Glovo. V podjetju se zavedajo, da delež ponudnikov ne bo prešel na novo platformo, a vendar želijo ohraniti vsaj 95 odstotkov starih partnerjev. S trenutnim številom prehodov so pri Glovu zadovoljni. Za zdaj je na platformi Glova več kot 400 restavracij, ob tem pa sodelujejo tudi s trgovcem Tuš in nekaterimi drugimi lokalnimi trgovinami in znamkami.
Vodja Glova v Sloveniji je razložil, da prehod še poteka, kar je opazno tudi iz tega, da je študentska ponudba v Glovu na voljo šele od prejšnjega tedna. Obenem pri španskem dostavljavcu poudarjajo, da nekaterih ponudnikov iz časov Ehrane še ni na seznamu Glova ter v zvezi s tem pozivajo k potrpljenju.
Po tem, ko je Glovo prevzel Ehrano, so prevzeli še operacije nemškega dostavnega podjetja Delivery Hero v jugovzhodni Evropi. Ta se je z Balkana umaknil, dejavnost pa je Glovu prodal za 170 milijonov evrov.
Sledili so še prevzemi v Romuniji, Bolgariji, Črni gori, Srbiji in na Hrvaškem. Zadnji trg, na katerega je vstopil Glovo, je Bosna, medtem ko v Romuniji pravkar čakajo, da prevzem podjetja Foodpanda potrdi agencija za varstvo konkurence.
Ob tem Glovo napoveduje dodatno širjenje še v Afriko. Gre za trg, za katerega so do zdaj namenili že 25 milijonov evrov, Španci pa v prihodnjem letu načrtujejo še dodatne investicije v vrednosti 50 milijonov evrov. V Afriki opažajo več ključnih trgov, ki so za zdaj nepokriti in kot taki priložnost za njihovo platformo.
Glovo je tako že prisoten v Maroku, Ugandi, Keniji, Gani, Slonokoščeni obali in Nigeriji. Skupno so dejavni v 40 mestih, kjer imajo več kot 300.000 uporabnikov, v njihovo platformo pa je vključenih 8000 restavracij in 12.000 dostavljavcev.
Uporaba preverjene španske tehnologije
Vrednosti prevzema ni znana, dostava pa zdaj deluje na enotni platformi. Ob tem je znano, da bo Glovo v Sloveniji vodil dosedanji direktor Ehrane Borut Markelj, prav tako bo v uporabi tehnologija, ki so jo razvili Španci. Tako so vsi uporabniki, ki obiščejo spletno stran Ehrane, zdaj preusmerjeni na spletno stran Glova.
Posledično se je zmanjšala potreba po razvoju tehnologije v Sloveniji, kljub temu pa so pri Glovu Slovenija poskušali zadržati čim več tehničnega osebja, razlaga Markelj.
Prenos starih partnerjev
Ob zaključeni združitvi zdaj poteka še prenos partnerjev z Ehrane na Glovo. V podjetju se zavedajo, da delež ponudnikov ne bo prešel na novo platformo, a vendar želijo ohraniti vsaj 95 odstotkov starih partnerjev. S trenutnim številom prehodov so pri Glovu zadovoljni. Za zdaj je na platformi Glova več kot 400 restavracij, ob tem pa sodelujejo tudi s trgovcem Tuš in nekaterimi drugimi lokalnimi trgovinami in znamkami.
Vodja Glova v Sloveniji je razložil, da prehod še poteka, kar je opazno tudi iz tega, da je študentska ponudba v Glovu na voljo šele od prejšnjega tedna. Obenem pri španskem dostavljavcu poudarjajo, da nekaterih ponudnikov iz časov Ehrane še ni na seznamu Glova ter v zvezi s tem pozivajo k potrpljenju.
Glovo tudi v Afriki
Po tem, ko je Glovo prevzel Ehrano, so prevzeli še operacije nemškega dostavnega podjetja Delivery Hero v jugovzhodni Evropi. Ta se je z Balkana umaknil, dejavnost pa je Glovu prodal za 170 milijonov evrov.
Sledili so še prevzemi v Romuniji, Bolgariji, Črni gori, Srbiji in na Hrvaškem. Zadnji trg, na katerega je vstopil Glovo, je Bosna, medtem ko v Romuniji pravkar čakajo, da prevzem podjetja Foodpanda potrdi agencija za varstvo konkurence.
Ob tem Glovo napoveduje dodatno širjenje še v Afriko. Gre za trg, za katerega so do zdaj namenili že 25 milijonov evrov, Španci pa v prihodnjem letu načrtujejo še dodatne investicije v vrednosti 50 milijonov evrov. V Afriki opažajo več ključnih trgov, ki so za zdaj nepokriti in kot taki priložnost za njihovo platformo.
Glovo je tako že prisoten v Maroku, Ugandi, Keniji, Gani, Slonokoščeni obali in Nigeriji. Skupno so dejavni v 40 mestih, kjer imajo več kot 300.000 uporabnikov, v njihovo platformo pa je vključenih 8000 restavracij in 12.000 dostavljavcev.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.