Ehrano bodo na ulici zamenjali rumeni nahrbtniki podjetja Glovo

Španci so slovensko Ehrano prevzeli, ker na našem trgu vidijo ogromno priložnosti za uspeh. Istočasno se širijo tudi na Balkan.
Fotografija: Direktor pri Glovu za Svet Kapitala navaja ozadje pri nakupu slovenske Ehrane. FOTO: Jon Nazca/Reuters
Odpri galerijo
Direktor pri Glovu za Svet Kapitala navaja ozadje pri nakupu slovenske Ehrane. FOTO: Jon Nazca/Reuters

Maja je špansko podjetje Glovo napovedalo prevzem slovenske Ehrane. Španci so želeli povečati prisotnost v Srednji in Vzhodni Evropi, nakup pa so napovedali, da bo izveden že v nekaj mesecih.

Zdaj se po slovenskih mestnih ulicah že vozijo dostavljavci, ki namesto prepoznavnega rdečega nahrbtnika s hrano, nosijo rumenega z napisom Glovo. Govorili smo z direktorjem pri Glovu za Srednjo in Vzhodno Evropo Victorjem Răcariujem. Ta nam je v intervjuju razkril finančno ozadje prevzema, načrte za prihodnost in svoj pogled na evropske regulacije dostavnih služb, ki temeljijo na digitalnih platformah.

Vabljeni k branju!

direktor pri podjetju Glovo za srednjo in vzhodno evropo Victor Răcariu
direktor pri podjetju Glovo za srednjo in vzhodno evropo Victor Răcariu

Špansko podjetje Glovo je uradno prevzelo dostavljavca hrane Ehrana, ki je že razvila svojo tehnologijo za organizacijo dostave. Je njihova tehnologija po prevzemu še potrebna?


Zadnja leta v Srednji in Vzhodni Evropi zaznavamo povečano povpraševanje po storitvah dostave, zato se veselimo vstopa na slovenski trg.

Prevzem smo napovedali že maja, zaključili pa ga bomo kmalu. Formalnosti za prehod že usklajujemo z Ehrano. Dogovarjamo se, kako izvesti prehod za uporabnike, partnerje in dostavljavce. V Sloveniji bomo delovali pod blagovno znamko Glovo, sicer pa se to lahko spremeni za določeno mesto.
FOTO: Arhiv podjetja
FOTO: Arhiv podjetja

 

Aprila ste v Glovu pridobili ogromno finančno injekcijo s strani vlagateljev. Je to razlog, da ste prevzem lahko izpeljali?


V naši dolgoročni viziji je zapisano, da krepimo prisotnost na trgih, kjer zaznavamo očitne priložnosti. Na ta način lahko gradimo trajnostni poslovni model in trgi Srednje in Vzhodne Evrope so velik del omenjenega načrta..


Kot ste že omenili, smo aprila pritegnili financiranje v višini 450 milijonov evrov. Takšno financiranje potrjuje zaupanje v sektor dostave, hkrati pa je očitno, da se za nas zanimajo novi investitorji.
 

Se širite tudi na druge trge?


Po pridobljenem financiranju je naš osnovni cilj širitev delovanja na 20 novih trgov, kar zdaj tudi uresničujemo. Maja smo napovedali še širitev na trg Bosne in Hercegovine, Bolgarije, Hrvaške, Črne gore, Romunije in Srbije. Na trg smo vstopili s prevzemi dejavnosti podjetja Delivery Hero, ki je eno od vodilnih svetovnih podjetij na področju dostave.

Prevzemi v Bosni, Bolgariji, na Hrvaškem, Črni gori in v Srbiji bodo kmalu zaključeni. Čakamo samo na potrditev s strani regulatorjev, medtem ko v Romuniji čakamo na pozitiven odgovor s strani agencija za varovanje konkurence.

FOTO: Arhiv podjetja
FOTO: Arhiv podjetja

 

Prepoznavni ste po storitve Quick commerce, ki zaradi številnih skladišč po mestu omogoča hitro dostavo. Lahko omenjeno storitev pričakujejo slovenski potrošniki?


Ena od naših želja je širitev oziroma vzpostavitev divizije storitve Quick commerce. S tem bi bili bolje povezani z našimi uporabniki, obenem bi lahko povečali ponudbo dostave različnih izdelkov po mestu.
 

Nekatere evropske države so vzpostavile ostro regulacijo za dostavljavce, ki pri svojih dejavnostih temeljijo na digitalnih platformah. Kako dogajanje dojemate pri Glovu?


Pri Glovu se zavedamo, da lahko večja regulacija vpliva na poslovni model, ki ga imamo zdaj. Sami na svoje dejavnosti ne gledamo zgolj z vidika ekonomije, temveč tehtamo tudi prilagodljivost notranjih operacij.

Naše pravniške ekipe se hitro odzivajo na tovrstne izzive in že ugotavljajo, kako prilagoditi dejavnosti novi zakonodaji. To delajo na vseh trgih, kjer smo prisotni.

Več iz rubrike