Kitajski naval na Slovenijo, a le za en dan
Kitajski turisti večinoma izberejo Slovenijo le kot del večje ture, kar kaže tudi podatek, da je povprečno število prenočitev kitajskega gosta od januarja do julija 2018 en dan in pol.
Odpri galerijo
Vseeno pa je Slovenijo od januarja do julija 2019 obiskalo 55.589 kitajskih turistov, za tretjino več kot v enakem obdobju leta 2018 in to kljub temu, da se nagovarjanja kitajskih turistov v Sloveniji lotevamo dokaj »ad hoc«.
Od velikih in nerealnih obljub o čarterskih linijah na Kitajsko pred desetletjem do še vedno pavšalnega in podcenjujočega enačenja kitajskih turistov z nekultiviranimi, nizkocenovnimi avtobusnimi obiskovalci.
Njihova kultura je drugačna, vendar se ji razvite turistične destinacije že deloma prilagajajo, kar je posledica dejstva, da gre pri novih generacijah Kitajcev za tehnološko izrazito napredne in tudi zahtevne turiste, ki ekonomsko ne zaostajajo za zahodnimi, povedo iz fakultete Turistica.
Zakaj ne ostanejo dlje? To lahko pripišemo vsaj dvema dejavnikoma:
1. Slovenija ima dobro infrastrukturo, ki omogoča, da si turist v kratkem času ogleda hribe in uživa na počitnicah na morju.
2. Kitajski turisti si v večini ne sestavljajo programa sami, tako da ne morejo vplivati na to, da bi se zadržali v Sloveniji dlje časa, čeprav bi si morda želeli.
ŠIRŠE O TEMATIKI: Huānyíng Lái Sīluòwénníyà – ali smo pripravljeni na Kitajce?
Od velikih in nerealnih obljub o čarterskih linijah na Kitajsko pred desetletjem do še vedno pavšalnega in podcenjujočega enačenja kitajskih turistov z nekultiviranimi, nizkocenovnimi avtobusnimi obiskovalci.
PREBERITE ŠE:
RAZISKAVA: Mladi Američani zelo nesrečni
Modni velikan Forever 21 v stečaj?
Za službo palec gor ali dol?
Nasvet za branje: Sužnji zaslona (#GIVEAWAY)
RAZISKAVA: Mladi Američani zelo nesrečni
Modni velikan Forever 21 v stečaj?
Za službo palec gor ali dol?
Nasvet za branje: Sužnji zaslona (#GIVEAWAY)
Njihova kultura je drugačna, vendar se ji razvite turistične destinacije že deloma prilagajajo, kar je posledica dejstva, da gre pri novih generacijah Kitajcev za tehnološko izrazito napredne in tudi zahtevne turiste, ki ekonomsko ne zaostajajo za zahodnimi, povedo iz fakultete Turistica.
V RAZMISLEK: Promocija na kitajskem trgu - da ali ne?
Zakaj ne ostanejo dlje? To lahko pripišemo vsaj dvema dejavnikoma:
1. Slovenija ima dobro infrastrukturo, ki omogoča, da si turist v kratkem času ogleda hribe in uživa na počitnicah na morju.
2. Kitajski turisti si v večini ne sestavljajo programa sami, tako da ne morejo vplivati na to, da bi se zadržali v Sloveniji dlje časa, čeprav bi si morda želeli.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.