Kako zaslužiti na Tiktoku
Tiktok je med mladimi čedalje bolj priljubljeno družbeno omrežje, ki hkrati ponuja tudi možnosti zaslužka.

Odpri galerijo
Možnosti večjega zaslužka prek Tiktoka so povezane predvsem s posrednimi opcijami, ki se odpirajo na podlagi velikega števila sledilcev. FOTO: REUTERS/Dado Ruvic
Tiktok je eno novejših družbenih omrežij, ki se je razvilo na Kitajskem. Uporabljajo ga predvsem mladi med 16. in 24. letom starosti. Omrežje temelji na kratkih zabavnih videih, ki jih je možno opremiti s filtri in drugimi posebnimi učinki. Cilj je, da taki posnetki prejmejo čim več všečkov in komentarjev, s čimer postanejo viralni. Tiktok pa ni namenjen zgolj zabavi, nekateri posamezniki na njegov račun tudi dobro služijo. Kako jim to uspeva in o kolikšnih zneskih govorimo? Na spletnem portalu Lifehacker so objavili napotke, povezane s tem.
Kot navajajo na omenjeni spletni strani, je s Tiktokom sicer možno zaslužiti, vendar do tega cilja ni enostavno priti. Služite lahko na račun sponzoriranih objav, vendar to pomeni, da morate najprej ustvariti videe, ki bodo poželi izjemno zanimanje in številne všečke.
Po poročanju Forbesa so največji vplivneži na Tiktoku Charli D’Amelio s 101,5 milijona sledilcev, Michael Le z 42,4 milijona sledilcev in Josh Richards s 23,4 milijona sledilcev. Vsak od njih je v letu 2020 zaslužil vsaj milijon dolarjev. Večina njihovih prihodkov je sicer nastala zaradi sponzoriranih vsebin za druge blagovne znamke, ne pa s prihodki od oglasov.
Vplivneži, ki pri objavi videev uporabljajo »Creator’s Fund«, sicer zaslužijo dva do štiri cente dolarja na 1.000 ogledov. To pomeni, da bi jim relativno uspešen posnetek, ki je prejel 500.000 ogledov, prinesel približno 20 dolarjev. Ustvarjalci videev, ki pa so pri objavljanju vsebin zelo uspešni, lahko na tak način letno zberejo med 100.000 in 200.000 dolarjev, navaja Tube Filter. Videi morajo biti torej zelo viralni, če želi oseba, ki se s tem ukvarja, živeti izključno od prihodkov s Tiktoka.
Možnosti večjega zaslužka prek Tiktoka so povezane predvsem s posrednimi opcijami, ki se odpirajo na podlagi velikega števila sledilcev. Ko posameznik enkrat doseže mejo 10.000 sledilcev, mu lahko manjša podjetja ponudijo znesek, ki se giblje med 100 in 500 ameriških dolarjev, za to, da njihove vsebine kreatorji objavijo v svojih videih. Bolj kot se število sledilcev vplivneža poveča, večje možnosti ima, da sklene sodelovanje tudi z večjimi podjetji, s čimer se lahko njegovi prihodki zelo zvišajo. Končni rezultat je dostikrat odvisen od pogajalskih sposobnosti vplivneža in od povpraševanja s strani sponzorjev.
Tiktok hkrati ponuja tudi orodje »TikTok Creator Marketplace«, ki je namenjeno povezovanju med oblikovalci videev in podjetji, ki iščejo tovrstne načine promocije svoje blagovne znamke.
Kot navajajo na omenjeni spletni strani, je s Tiktokom sicer možno zaslužiti, vendar do tega cilja ni enostavno priti. Služite lahko na račun sponzoriranih objav, vendar to pomeni, da morate najprej ustvariti videe, ki bodo poželi izjemno zanimanje in številne všečke.
NE SPREGLEJTE:
S Tiktokom tudi do milijona dolarjev letno

FOTO: REUTERS/Dado Ruvic
Vplivneži, ki pri objavi videev uporabljajo »Creator’s Fund«, sicer zaslužijo dva do štiri cente dolarja na 1.000 ogledov. To pomeni, da bi jim relativno uspešen posnetek, ki je prejel 500.000 ogledov, prinesel približno 20 dolarjev. Ustvarjalci videev, ki pa so pri objavljanju vsebin zelo uspešni, lahko na tak način letno zberejo med 100.000 in 200.000 dolarjev, navaja Tube Filter. Videi morajo biti torej zelo viralni, če želi oseba, ki se s tem ukvarja, živeti izključno od prihodkov s Tiktoka.
PREBERITE TUDI:
Večje število sledilcev pomeni več možnosti sodelovanja s podjetji
Možnosti večjega zaslužka prek Tiktoka so povezane predvsem s posrednimi opcijami, ki se odpirajo na podlagi velikega števila sledilcev. Ko posameznik enkrat doseže mejo 10.000 sledilcev, mu lahko manjša podjetja ponudijo znesek, ki se giblje med 100 in 500 ameriških dolarjev, za to, da njihove vsebine kreatorji objavijo v svojih videih. Bolj kot se število sledilcev vplivneža poveča, večje možnosti ima, da sklene sodelovanje tudi z večjimi podjetji, s čimer se lahko njegovi prihodki zelo zvišajo. Končni rezultat je dostikrat odvisen od pogajalskih sposobnosti vplivneža in od povpraševanja s strani sponzorjev.
Tiktok hkrati ponuja tudi orodje »TikTok Creator Marketplace«, ki je namenjeno povezovanju med oblikovalci videev in podjetji, ki iščejo tovrstne načine promocije svoje blagovne znamke.
Več iz rubrike
aktualno
Koga ali kaj bi ubili za 85.000 dolarjev?
Divji lov na severne bele nosoroge – kilogram prahu njihovih rogov na vietnamskem trgu doseže ceno, ki je lahko višja od 70.000 eur
aktualno
Na avtocestah cena pogonskih goriv približno 20 centrov dražja
Če boste pogonska goriva v svoja vozila natočili ob avtocestah, boste plačali več.