Informacijska jagoda za aplikacijo VešKajJeš
Aplikacija VešKajJeš je od svoje predstavitve potrošnikov v aprilu 2019 dosegla velik odmev. To potrjujejo številni odzivi in komentarji, več kot 50.000 prenosov in več kot 200.000 iskanj. Zdaj je dobila še Informacijsko jagodo.
Odpri galerijo
Na slovesnosti ob zaključku letošnje konference Informacijska družba 2019, je nagrado za najboljši dosežek informacijske družbe v letu 2018/19, informacijsko jagodo, prejela mobilna aplikacija VešKajJeš. »Veseli smo, da je poleg potrošnikov, ki so že potrdili uporabno in informativno vrednost aplikacije s prek 50.000 prenosi, njeno vrednost prepoznala tudi stroka,« so povedali ustvarjalci aplikacije.
S ciljem potrošnikom ponuditi hitro, preprosto in razumljivo informacijo o hranilni sestavi živila, so Inštitut za nutricionistiko, Institut `Jožef Stefan´ in Zveza potrošnikov Slovenije v okviru programa Inovativne rešitve za informirane odločitve, ki ga sofinancira Ministrstvo za zdravje, skupaj razvili brezplačno mobilno aplikacijo VešKajJeš, ki potrošniku v treh korakih v barvah semaforja predstavi prehranski profil izbranega živila: izberi – skeniraj – preveri!
Aplikacija VešKajJeš je od svoje predstavitve potrošnikov v aprilu 2019 dosegla velik odmev. To potrjujejo številni odzivi in komentarji, več kot 50.000 prenosov in več kot 200.000 iskanj. Najbolj iskani izdelki so mleko, brezalkoholne pijače, pivo in piškoti. »Kot soustvarjalce aplikacije nas veseli izjemen odziv uporabnikov aplikacije, kar nam daje spodbudo in zavezo, da bazo redno dopolnjujemo in nadgrajujemo. Prav te dni smo v bazo dodali novih 7000 izdelkov,« je ob tej priložnosti izpostavil prof. dr. Igor Pravst, Inštitut za nutricionistiko, vodja projekta Inovativne rešitve za informirane odločitve. Ker želijo uporabnikom omogočiti optimalno uporabniško izkušnjo, aplikacijo redno nadgrajujejo. »Od predstavitve aplikacije smo vnesli že prek 100 izboljšav,« pa je poudaril dr. Bojan Blažica, član projektne ekipe na Inštitutu `Jožefa Stefana´.
»Veseli nas, da lahko rečemo, da so potrošniki sprejeli aplikacijo za svojo. Ljudje po vsem svetu namreč vse pogosteje posegajo po predelani hrani in pijači, ta živila so privlačna, priročna in dostopna. K njihovemu uživanju pogosto vabijo kreativne trženjske kampanje, ki izdelke predstavljajo enostransko, zato presenečenje potrošnikov ob pogledu na ekran pametne naprave po skeniranju črtne kode izbranega izdelka ni bilo redko,« so povedali na Zvezi potrošnikov Slovenije. »Prepričani smo, da je aplikacija prispevala k številnim bolj zdravim, predvsem pa informiranim odločitvam,« je poudarila Breda Kutin, predsednica ZPS in dodala: »Aplikacija ima velik potencial za osveščanje potrošnikov o zdravi izbiri, ne le v Sloveniji, ampak tudi v Evropi.« V ZPS zato upajo, da bo deležna ustrezne podpore še naprej, in da bo ekipa, ki je aplikacijo ob podpori Ministrstva za zdravje razvila, deležna enake podpore tudi v fazi njenega nadaljnjega življenja in uporabe.
S ciljem potrošnikom ponuditi hitro, preprosto in razumljivo informacijo o hranilni sestavi živila, so Inštitut za nutricionistiko, Institut `Jožef Stefan´ in Zveza potrošnikov Slovenije v okviru programa Inovativne rešitve za informirane odločitve, ki ga sofinancira Ministrstvo za zdravje, skupaj razvili brezplačno mobilno aplikacijo VešKajJeš, ki potrošniku v treh korakih v barvah semaforja predstavi prehranski profil izbranega živila: izberi – skeniraj – preveri!
Aplikacija VešKajJeš je od svoje predstavitve potrošnikov v aprilu 2019 dosegla velik odmev. To potrjujejo številni odzivi in komentarji, več kot 50.000 prenosov in več kot 200.000 iskanj. Najbolj iskani izdelki so mleko, brezalkoholne pijače, pivo in piškoti. »Kot soustvarjalce aplikacije nas veseli izjemen odziv uporabnikov aplikacije, kar nam daje spodbudo in zavezo, da bazo redno dopolnjujemo in nadgrajujemo. Prav te dni smo v bazo dodali novih 7000 izdelkov,« je ob tej priložnosti izpostavil prof. dr. Igor Pravst, Inštitut za nutricionistiko, vodja projekta Inovativne rešitve za informirane odločitve. Ker želijo uporabnikom omogočiti optimalno uporabniško izkušnjo, aplikacijo redno nadgrajujejo. »Od predstavitve aplikacije smo vnesli že prek 100 izboljšav,« pa je poudaril dr. Bojan Blažica, član projektne ekipe na Inštitutu `Jožefa Stefana´.
»Veseli nas, da lahko rečemo, da so potrošniki sprejeli aplikacijo za svojo. Ljudje po vsem svetu namreč vse pogosteje posegajo po predelani hrani in pijači, ta živila so privlačna, priročna in dostopna. K njihovemu uživanju pogosto vabijo kreativne trženjske kampanje, ki izdelke predstavljajo enostransko, zato presenečenje potrošnikov ob pogledu na ekran pametne naprave po skeniranju črtne kode izbranega izdelka ni bilo redko,« so povedali na Zvezi potrošnikov Slovenije. »Prepričani smo, da je aplikacija prispevala k številnim bolj zdravim, predvsem pa informiranim odločitvam,« je poudarila Breda Kutin, predsednica ZPS in dodala: »Aplikacija ima velik potencial za osveščanje potrošnikov o zdravi izbiri, ne le v Sloveniji, ampak tudi v Evropi.« V ZPS zato upajo, da bo deležna ustrezne podpore še naprej, in da bo ekipa, ki je aplikacijo ob podpori Ministrstva za zdravje razvila, deležna enake podpore tudi v fazi njenega nadaljnjega življenja in uporabe.
- Je čas, da začnemo uživanje sladkorja obravnavati kot kajenje?
- Amazon vstopa v glave svojih kupcev
- Podatkovno kolesje za nakupovalnimi policami
- Zdrava Coca-Cola? Realnost ali privid potrošniške sreče?
- Bodo podnebne spremembe spražile kavno industrijo?
- Sladkor, sol in maščoba še vedno ustvarjajo dobičke
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese