Znamka ur, ki jo nosi Goran Dragić
Poslovna pot Ricarda Guadalupeja se je začela v prestižni hiši Bvlgari, kjer je bil produktni menedžer. Tu se je, pravi, naučil ustvarjalnosti, natančnosti, oblikovanja pa tega, kako delujejo trženje in distribucijski kanali. »Izuril sem se tudi v globljem razumevanju določenega izdelka, tradicije njegovega nastajanja, razvoja produktov, estetike, ki je tako značilna za italijanski dizajn.« Ker je bil uspešen v svojem delu, predvsem v razvojnem oddelku Bvlgarija, so ga opazili v urarski hiši Hublot, kjer je sklenil nadaljevati karierno pot.
Hublot je mlada urarska druža Vodite jo pet let in pol. Kako se znamka razvija, kaj je njen DNK?
Moč Hublota je, da se nenehno razvija, in z drugačnim dizajnom prepričamo nove kupce in ljubitelje ur.
Ricardo Guadalupe, generalni direktor urarske hiše Hublot: »Radi imamo ambasadorje, ki so zelo delavni, družbeno dejavni in jih navdihuje družinski duh.«
V današnjem neizprosnem svetu, v novih geopolitičnih razmerjih in gospodarsko spremenjenih časih pazimo, da nas tekmeci na trgu ne presenetijo in da smo še boljši od njih. Prizadevamo si za nove trge, a to lahko dosežemo samo z inovacijami, novimi kreativnimi pristopi. Primer je, recimo, 70-letnica Ferrarija, kjer bomo pokazali nove modele ur, narejene zgolj za ta dogodek. Naš DNK je zagotovo The Art of Fusion, projekt, kjer združujemo tradicijo z inovacijami, preteklost s prihodnostjo. Značilno za Hublot je, da premikamo meje.
V kakšni kondiciji je vaša družba?
Tudi letos smo zelo veliko denarja vložili v fino izdelovanje ur, da ohranimo vrhunsko kakovost in da ne bi zaostajali za konkurenco. Odprli smo več butikov po vsem svetu in zato si obetamo večje prihodke na koncu leta.
Kdo izbira ambasadorje vaših ur?
Jaz in del moje ekipe. Ambasadorji so zelo pomembni, zlasti za mlade kupce, ki jih navdušujejo, ker v njih prepoznavajo svoje heroje. Naši ambasadorji so vedno tudi kupci naših ur, to je pogoj, da pristopimo k njim. Ti ljudje morajo razumeti našo filozofijo dela. Radi imamo ambasadorje, ki so zelo delavni, družbeno dejavni in jih navdihuje družinski duh.
Kako to, da ste se odločili za prihod v Slovenijo?
Ker je Slovenija nova nakupovalna destinacija luksuza, kot sta Hrvaška in Madžarska. Hublot išče nove trge in zdaj je eden teh tudi Slovenija. In znamki gre v Sloveniji za zdaj dobro.
Katere ure so bile doslej največji uspeh?
Na srečo vse! (smeh)
Naš DNK je zagotovo The Art of Fusion, kjer združujemo tradicijo z inovacijami, preteklost s prihodnostjo. Značilno za Hublot je premikanje mej.
Letos imamo v ospredju praznovanje ob projektu The Art of Fusion, lani smo predstavili novo uro Magic Gold, ki je doživela velik uspeh med kupci. Na zadnjem sejmu ur v Baslu smo bili inovativni z uro Big Bang Unico Sapphire v različnih barvah. Predvsem pa se bomo letos ukvarjali z izdelavo ur v omejeni seriji za Ferrari, ki praznuje 70 let delovanja. Uro Techframe ustvarjamo skupaj z oblikovalci pri Ferrariju.
Gospod Guadalupe, povejte, katera izmed vaših ur je najprimernejša za poslovne ljudi?
Brez dvoma The Meca-10. Ta ura je res velik uspeh. Veliko tehnologije, inovacij in estetike ponuja za 20.000 švicarskih frankov (slabih 17.500 evrov), pa še zelo vpadljiva je.
Torej, zakaj je Hublot prava izbira?
Hublot je življenjski slog. Naša znamka je povezana z nogometom, Ferrarijem, s Zermattom [mondeno smučarsko središče v Švici], z jadranjem in prostim časom. Držimo se koncepta, ki mu pravimo »zero separation«, kar pomeni, da smo vedno blizu kupcem. Ne glede na to, kje so, kam gredo in kaj delajo, naše ure so vedno z našimi zvestimi strankami. Če vozijo avto, v katerem je več delov, narejenih iz karbona, bodo pri nas dobili karbonsko uro. Če jadrajo na jadrnici Keviar, bodo pri nas lahko kupili uro s sestavnimi deli, narejenimi iz tkanine keviar. Če pa so ljubitelji klasičnega azijskega glasbenika Lang Langa, jih pri Hublotu čaka ura v omejeni seriji, posvečena temu vrhunskemu pianistu.
Kaj vse je Hublot
- Švicarska znamka ur, ki jo je leta 1980 ustanovil Italijan Carlo Crocco. Danes je znamka del prestižne družbe LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy). Carlo Crocco je takoj na začetku življenja znamke na sejmu ur v Baslu predstavil uro Hublot, ki se je v zgodovino zapisala kot prva ura na svetu z naravnim gumijastim paščkom. Crocco je učinkovitost tega paščka raziskoval tri leta. Ura je v manj kot letu dni postala prodajna uspešnica: z njo je Hublot v letu dni zaslužil dva milijona evrov.
- Družba je leta 2008 podpisala sponzorsko pogodbo z nogometnim klubom Manchester United, vredno približno štiri milijone evrov. Pozneje so sledile še pogodbe s FC Bayernom, Juventusom, Paris Saint-Germainom, Ajaxom. Leta 2010 je znamka postala uradni merilec časa na tekmovanju Formule 1. Še istega leta je Hublot postal tudi uradni merilec časa na svetovnem nogometnem prvenstvu in to ponovil še štiri leta pozneje. Hublot je zdaj tudi sponzor košarkarskih klubov Los Angeles Lakers in Miami Heat, kar pomeni, da ure Hublot nosi tudi naš Goran Dragić.
- Med ambasadorji ur Hublot so bili nekdanji nogometni zvezdnik Diego Maradona, azijska igralka Jet Li, pokojni voznik Formule 1 Ayrton Senna in najhitrejši človek na svetu, Jamajčan Usain Bolt.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.