Zion Williamson: 19-letnik s 100 milijonsko pogodbo v žepu
Novinec NBA z rekordnim zneskom pri podpisu pogodbe s proizvajalcem športne obutve? Tudi Luka Dončić po odlični sezoni z dobrimi izhodišči pri podaljšanju pogodbe.
Odpri galerijo
Nekateri ga primerjajo s košarkarskim ljubljencem množic, LeBronom Jamesom, drugi v njem vidijo novo senzacijo, človeka, ki bo razgrel parket zunaj in znotraj rakete igrišča na zahodni in vzhodni polovici Novega sveta. 19-letni Zion Williamson je zagotovo ime, ki ga bomo v prihodnosti še slišali. Po njegovih odličnih nastopih v srednješolski ameriški košarkarski ligi, je zdaj že znano, da bo kot novinec nastopil v ligi NBA, ni pa še znano s katerim proizvajalcem športne obutve bo podpisal pogodbo za milijonske zneske, piše ameriški spletni SportsDay.
Pogodbe igralcev s proizvajalci športne obutve so čez lužo večmilijonski posli, ki povzročajo prave vojne med svetlečimi imeni industrije s športno obutvijo. Igralci lige NBA z njimi sklepajo večletne pogodbe, s katerimi se zavezujejo, da bodo uporabljali izključno njihovo obutev.
Luka Dončić je ob lanskoletnem vstopu v ligo NBA kot rookie podpisal enoletno pogodbo z družbo Nike, ta pa se tudi poteguje za sodelovanje z Zionom Williamsonom. Slednji ima sicer še vedno odprte vse možnosti, po pisanju ameriških medijev pa se najglasneje zanj potegujejo prav Nike, Adidas, Puma, UnderArmour in NewBalance. Vse kaže, da bo podpis dosegel rekordni znesek, govori se o 10 milijonski letni pogodbi, ki bi v desetih letih nanesla vrtoglavih 100 milijonov dolarjev.
Amreiški Forbes je v eni od svojih analiz pod drobnogled vzel prav pogodbe igralcev NBA s proizvajalci športne obutve in obiskanostjo njihovih družbenih profilov, kjer se je izkazalo sta parametra lahko primerljiva. To pomeni, da igralci z največ sledilci na Instagramu posedujejo tudi najtežje pogodbe. To bi sicer pomenilo, da bo Dončićeva pogodba zaradi malo več kot 2 milijona sledilcev na Instagramu tudi finančno bolj skopa od Williamsonove, ki ima na Instagramu 2 milijona in pol sledilcev.
A lepo po vrsti, zdaj se najprej obeta finalni razplet in zadnja serija lige NBA, kjer se bosta pomerili ekipi Golden State Warriors in Toronto Raptors, potem lahko pričakujemo odločitev o vrtoglavem znesku Williamsona, septembra pa bomo pogajalske pesti stiskali za našega Luko Dončića.
Pogodbe igralcev s proizvajalci športne obutve so čez lužo večmilijonski posli, ki povzročajo prave vojne med svetlečimi imeni industrije s športno obutvijo. Igralci lige NBA z njimi sklepajo večletne pogodbe, s katerimi se zavezujejo, da bodo uporabljali izključno njihovo obutev.
Medtem ko Zion Williamson čaka na prve uradne ponudbe proizvajalcev športne obutve, pa bodoči rookie včeraj le dobil prvo ponudbo na papirju. Gre za proizvajalca luksuzne obutve MoneYatti, ki 19-letniku ponuja 20 milijonov dolarjev za eno leto, da bi izven igrišča nosil njihove čevlje.
Luka Dončić je ob lanskoletnem vstopu v ligo NBA kot rookie podpisal enoletno pogodbo z družbo Nike, ta pa se tudi poteguje za sodelovanje z Zionom Williamsonom. Slednji ima sicer še vedno odprte vse možnosti, po pisanju ameriških medijev pa se najglasneje zanj potegujejo prav Nike, Adidas, Puma, UnderArmour in NewBalance. Vse kaže, da bo podpis dosegel rekordni znesek, govori se o 10 milijonski letni pogodbi, ki bi v desetih letih nanesla vrtoglavih 100 milijonov dolarjev.
Nike v prednosti pri odločitvi Luke Dončića
Medtem, ko ima Zion Williamson odprte vse možnosti pri podpisu pogodbe, je v enoletni pogodbi Luke Dončića z Nikom (katere znesek ni znan) tudi klavzula, ki omogoča družbi Nike izenačitev najvišjega zneska, ki bi ga septembra, ko pogodba poteče, lahko drugi ponudniki Luki Dončiću ponudili. Ameriški mediji namigujejo, da si je Luka Dončić z izjemnim nastopom, ki sicer ni zadostoval kriterijem za vstop v elitno petnajsterico, tlakoval pot do še ene rekordne pogodbe, ki bi lahko dosegla celo znesek 20 milijonov dolarjev na leto.
Na pogodbe vplivajo tudi všečki na družbenih omrežjih?
Amreiški Forbes je v eni od svojih analiz pod drobnogled vzel prav pogodbe igralcev NBA s proizvajalci športne obutve in obiskanostjo njihovih družbenih profilov, kjer se je izkazalo sta parametra lahko primerljiva. To pomeni, da igralci z največ sledilci na Instagramu posedujejo tudi najtežje pogodbe. To bi sicer pomenilo, da bo Dončićeva pogodba zaradi malo več kot 2 milijona sledilcev na Instagramu tudi finančno bolj skopa od Williamsonove, ki ima na Instagramu 2 milijona in pol sledilcev.
A lepo po vrsti, zdaj se najprej obeta finalni razplet in zadnja serija lige NBA, kjer se bosta pomerili ekipi Golden State Warriors in Toronto Raptors, potem lahko pričakujemo odločitev o vrtoglavem znesku Williamsona, septembra pa bomo pogajalske pesti stiskali za našega Luko Dončića.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.