Zapestnica, ki prepozna vaša čustva?

Ko znanastvena fanstastika postane resničnost in orodje za še lažje targetiranje potrošnika z marketinškimi orodji.
Fotografija: Z uporabo pripomočka bi tehnološki gigant lahko dobil informacije o posamezniku, ki bi ga še lažje profilirala in zato targetirala z različnimi marketinškimi orodji. Foto: Pexels
Odpri galerijo
Z uporabo pripomočka bi tehnološki gigant lahko dobil informacije o posamezniku, ki bi ga še lažje profilirala in zato targetirala z različnimi marketinškimi orodji. Foto: Pexels

Amazon razvija novo napravo, ki bo lahko razbrala vaša čustva. Zapestnica je opredeljena kot zdravstveni pripomoček in deluje v tesni povezavi z mobilnim telefonom, piše Bloomberg. Da bi bile naprave zmožne prepoznati človeška čustva, je bila že od nekdaj velika želja, ki se je do zdaj kazala le v prizmi znanstvenofantastičnih del.

Napravo želijo razviti do te mere, da bi lahko prepoznala posamezno čustvo ali čustveno stanje lastnika, posredovala podatke preko aplikacije in mu svetovala, kako lahko najučinkoviteje odreagira v določeni situaciji z ljudmi okoli sebe. Za zdaj še ni znano, še navaja Bloomberg, kako daleč so z razvojem pripomočka in ali ga bo sploh kdaj mogoče uporabljati v komercialne namene. Amazon namreč spodbuja svoje raziskovalce v delovanje v katero koli smeri, tako v njihovih raziskovalnih centrih nastajajo najrazličnejše naprave, med katerimi bodo le redke ugledale luč sveta.

Projekt, ki na Amazonu poteka pod imenom Dylan, je sicer v fazi testiranja, ampak za zdaj še ni znano ali le kot zapestnica ali kot mobilna aplikacija ali celo oboje. Amazon zadeve ni želel komentirati, dejstvo pa je, da bi lahko imela naprava resen vpliv na potrošnika, še opozarja Bloomberg.

Z uporabo pripomočka bi tehnološki gigant lahko dobil informacije o posamezniku, ki bi ga še lažje profilirala in zato targetirala z različnimi marketinškimi orodji.

Več iz rubrike