WTM: Slovenija je odlična športna destinacija

V Londonu te dni poteka turistična borza, na kateri se Slovenija predstavlja kot športna turistična destinacija. Naša glavna promotorja bosta športna asa Tina Maze in Luka Špik.
Fotografija: Nino Verdnik
Odpri galerijo
Nino Verdnik

Slovenska stojnica obsega kar 152 metrov, pod okriljem Slovenske turistične organizacije pa se predstavlja 23 turističnih podjetij. Na sejmišču bo prisotnih skoraj tri tisoč različnih medijev, ki bodo spremljali številne medijske predstavitve, novinarske konference, sprejeme, zato se pričakuje, da bodo Slovenija opažena. Turistične borze v Londonu se bo v teh treh dneh udeležilo okoli pet tisoč predstavnikov iz 182 držav.

Potegovali smo se tudi za dve različni priznanji; Sport Tourism Impact Award in Sport Tourism Town 2016. Slednjo smo osvojili, dobilo jo je mesto Bled!

STO je v promociji Slovenije poudarila predvsem sistematično usmerjenost k trajnostnem razvoju destinacije, osredotočenje na razvoj športne destinacije z urejeno športno infrastrukturo ter inovativnost. Zelena narava, mir, ugodna klima, dobra infrastruktura, strokovna znanja na področju priprav športnikov, diagnostike in športne rehabilitacije so privlačni elementi za športnike in športne ekipe.

Nino Verdnik
Nino Verdnik

»Da je strokovna komisija med finaliste uglednega priznanja Global Sport Tourism Impact Award uvrstila tudi Slovenijo, je izjemnega pomena za pozicioniranje Slovenije kot odlične destinacije za športni turizem, priprave športnikov in organizacijo mednarodnih športnih dogodkov. Uvrstitev med finaliste te nagrade pomeni priznanje, da smo vsi skupaj naredili velik korak naprej pri razvoju in trženju športnega turizma, motivacijo za delo naprej, predvsem pa pomeni povečanje atraktivnosti Slovenije pri odločanju organizatorjev športnih priprav, dogodkov in tudi turistov o izbiri destinacije," je povedala Maja Pak, direktorica STO. 

Več iz rubrike