Washington Post postavil Ljubljano ob bok Amsterdamu

Časopis Washington Post v današnjem prispevku o spregledanih turističnih destinacijah sveta postavlja Ljubljano ob bok nizozemskemu Amsterdamu. V prispevku navaja kraje in znamenitosti s prevelikim turističnim pritiskom, ki jih postavi ob bok tistim s podobnimi atributi, vendar pomanjkanjem turistov.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

V prispevku na primer ugledni ameriški časnik omenja, da je turistični obisk španske Barcelona ogromen, po drugi strani pa je premajhen v Sevilli, ki ima prav tako bogato ponudbo. V Italiji namesto Benetk priporoča Verono, na Hrvaškem namesto Dubrovnika Rovinj, namesto perujskega Machu Pichuja pa skoraj identične inkovske ruševine na vrhu gore Choquequirao.

Države tudi pomeša, tako na primer romarsko pot v Španiji in na Škotskem, naravo v Islandiji in Kanadi ter kot v primeru Slovenije in Nizozemske mesti Amsterdam in Ljubljano, ki jo je prikazal s fotografijami meglene Ljubljanice v Trnovem, sončnega Prešernovega trga in Zmajskega mostu.

"Amsterdam definirajo tulipani, kolesa in vodne poti, ampak enako velja za Ljubljano. Slovenska prestolnica ima številne enake lastnosti kot zahodni sosed. Na primer arboretum Volčji potok z aprilskimi razstavami tulipanov, programom delitve in najemanja koles ter več kot 5450 kolesarskimi potmi ter reko Ljubljanico, ki se vije skozi močvirje v središču mesta," med drugim piše časopis.

Dodaja, da je Ljubljana bolj zelena kot rdeča in omenja, da je od Evropske komisije leta 2016 dobila naziv Zelena prestolnica Evrope, ki ga Amsterdam še ni dobil. Obiskovalci lahko dihajo svež zrak med prevozom z brezplačnimi električnimi kavalirji ter v največjem mestnem parku Tivoli. Prispevek omenja tudi ljubljansko tržnico, pekarno in ljubljansko torto, ki menda poveže sestavine iz raznih delov Slovenije.

Več iz rubrike

trendi

Kako se prepletata budizem in znanost

Znanstveniki vse bolj uporabljajo budistično modrost za razumevanje različnih raziskovalnih tem in človeškega stanja. Menihi in redovnice pa zavzeto srkajo najnovejše raziskave. Njihova vprašanja so …

trendi

Blagoslov in prekletstvo à la Michelin

O tem, kako podjetje, ki prodaja gume, odloča o usodi svetovne kulinarike.

trendi

Ženske se manj ličijo. Posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

trendi

Na dnu oceana poteka lov na minerale, vredne več bilijonov

Najzanimivejša prihodnost tehnologije za drone morda ne bo v zraku, po katerem bi dostavljali pakete za Amazon, ampak pod vodo, kjer bi pomagali odkrivati ogromno bogastvo.

Komentarji: