Veuve Clicquot Business Woman Award 2018 osvojila Aleksandra Dojčinović
Mednarodno žirijo, ki ji je predsedoval Thomas Bouleuc, je najbolj prepričala Aleksandra Dojčinović z lastno blagovno znamko Lei Lou. Prestižna nagrada bo Dojčinovićevi prinesla nove možnosti za razvoj znamke na Hrvaškem in širše. Aleksandra Dojčinović se s prejeto nagrado pridružuje izjemni družbi podjetniško navdahnjenih dam, ki s svojo vizijo, ustvarjalno žilico ter vodstvenimi sposobnostmi ustvarjajo novo dodano vrednost. Na regijskem srečanju so sodelovale še predstavnice Slovenije, Srbije in Črne Gore.
Žirijo je Hrvatica očarala s strastjo do modnega oblikovanja in poslanstva - ustvarjanja mode za sodobne ženske. Znamko Lei Lou zaznamujejo prečiščena estetika, feminilna moč in dvojna nežnost. V zgolj desetletju je znamka Lei Lou osvojila dame domala vseh starostnih skupin in postav ter postala ena izmed najbolj pronicljivih zgodb o poslovnem uspehu na Hrvaškem. To se odraža tudi na področjih prodaje, marketinga, nastopa na družbenih omrežjih in družbene odgovornosti. V središču mednarodne znamke je od vsega začetka izjemna modna oblikovalka in podjetnica Aleksandra Dojčinović, ki s svojo ženskostjo ter poslovno žilico Lei Lou ločuje od množice.
Nominiranke za regijsko nagrado Veuve Clicquot Business Woman Award 2018 Strokovna žirija je opravila izjemno delo in z majhno prednostjo potrdila izbiro Aleksandre Dojčinović za prvo med enakimi. Za regijsko nagrado VCBWA 2018 v Adriatic regiji so se potegovale Irena Fonda; Fonda, Ana Petrović; Travel Boutique, Marija Ignjatović; Novitas Consult, Nives Radović; Ananives.me.
SLovenska kandidatka Irena Fonda s soprogom:
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.