Veliki zaslužki se kujejo v pičlih 2 urah dela na dan
Vse več mladih Američanov v intervjujih podaja poslovne recepte za poslovni uspeh. To niso ekonomisti ali profesionalni podjetniki, ampak natakarice, vratarji, frizerke, socialne delavke, hišniki, skladiščniki ipd.
Torej, povsem običajni ljudje, ki sta jih pandemija in životarjenje prisilila v tehten razmislek, kako naprej.
Veliko ljudi se je v pandemiji soočilo z izgubo službe in nekateri med njimi so namesto v jamranje svojo energijo preusmerili raje v kreativno iskanje poslovne alternativne poti.
Nekaterim je uspelo. Denimo v Svetu kapitala smo nedavno poročali o 24-letni Američanki, ki je z uporabo Instagrama in TikToka namesto nekaj sto dolarjev na mesec pri delu v strežbi v restavraciji z objavo fitnes vadb na družabnih omrežjih in pravim poslovnim modelom začela služiti bajnih 8 tisočakov.
Isti imenovalec pri vseh novih bogataših
Vsem post-pandemijskim bogatašem je skupno, da so za svoj poslovni preboj uporabili družabna omrežja kot sta TikTok in Instagram.
Število sledilcev se je ob atraktivnih vsebinah sčasoma večalo, vsi novopečeni podjetniki pa so hitro osvojili pravi recept za uspeh. Ta se skriva v sedmih pravilih.
Nasvet za dober zaslužek
1. Avtomatizirajte svoje podjetje
Za pasivni dohodek nastavite avtomatske sisteme na začetku svojega poslovanja. To vam bo prihranilo toliko časa, saj se bodo vaša najpomembnejša opravila izvajala na avtopilotu.
2. Ustvarite izdelek, ki zahteva omejeno vzdrževanje
Svojo podjetniško pot je začela kot osebni trener. Vendar je ugotovila, da prodaja individualne storitve coachinga pomeni, da bo vedno menjala svoj čas za denar. Če želite ustvariti pasivni dohodek, morate ponuditi izdelek, ki ne zahteva toliko energije za ustvarjanje in dostavo izdelka. S tem, da ste postali pridruženi tržnik, ste rešili ta problem; Cilj je ustvariti izdelek enkrat in ga prodajati dlje časa z omejenim vzdrževanjem. Nekaj primerov: digitalni tečaji, naročnine na spletne skupnosti in aplikacije.
3. Samodejno ustvarite prodajne tokove in nastavite samodejni odzivnik e-pošte
4. Ne poskušajte na novo izumiti kolesa
Preučite, o čem govorijo drugi ljudje v vaši niši. Na primer, če prodajate izdelke za dobro počutje, ali se v wellness prostoru odvija določen pogovor, ki bi mu lahko dodali, ali vprašanja, ki jih ljudje vedno postavljajo v razdelku za komentarje, na katera bi lahko odgovorili? Uporabite te vpoglede, da določite svoje sporočilo ali katere informacije in nasvete boste delili.
Bodite pozorni na uporabljene formate. Ali vaši uspešni konkurenti objavljajo veliko govorjenih zgodb ali veliko plesov, prekritih z nasveti kot besedilo na zaslonu? Ali so njihovi napisi dolgi ali vsebina objave govori sama zase? Upoštevajte, kateri formati so odmevni, in razmislite o načinih, kako bi lahko naredili nekaj podobnega. Osredotočite se na hashtage in zvoke, ki pritegnejo pozornost. Shranite zvoke in hashtage, ki jih vidite na platformi, na kateri delate. Dodajte te elemente v svojo predvideno obliko, da bo vaše sporočilo prikazano čim več ljudem.
5. Osredotočite se na reševanje problema
Glavni cilj vsakega podjetja je prodaja izdelka ali storitve. Toda na koncu nihče ne skrbi za to, kaj prodajate – ljudi skrbijo svoji cilji, lastne sanje in lastne težave. Svoj izdelek želite posredno tržiti na način, ki poudarja, kako lahko pomaga zadovoljiti potrebe vašega občinstva ali jim pomaga doseči cilj.
6. Če želite prodati svojemu občinstvu, sodelujte z njim neposredno
Posamezne objave na Instagramu ali TikToku so odlične za zagotavljanje vrednosti in zabavo vašega občinstva, vendar je skoraj nemogoče, da bi vas vaše občinstvo spoznalo prek takšnih objav. Neposredno sodelovanje s svojim občinstvom pomeni, da odgovarjate na njihove komentarje in sporočila ali pa objavljate v živo na Instagramu in TikToku.
7. Bodite izbirčni glede tega, kar promovirate
Medsebojno trženje ne sme zamajati vašega ugleda in mora delovati po takšnih pravilih in s takšnim odnosom do strank, kot jih imate vi. Podjetje, ki ga promovirate na svojih objavah, mora veliko število sledilcev, ki promovira ta izdelek tudi na svojih omrežjih; mora imeti nizko stopnjo vračil, rast naroč8il, in pozitivne ocene: vedno Google pregledam partnerske programe, ki jih preučujem, preden se odločim za njihovo promocijo. Želim se prepričati, da je izdelek zelo priljubljen.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.