V čem je slovenski McDonald’s pravi zmagovalec?

McDonald’s Slovenija je dobitnik prestižnega odličja Best Buy Award. To pomeni, da so anketiranci potrdili, da je zavzema prvo mesto v ponudbi najboljšega razmerja med ceno in kakovostjo, ko gre za ponudbo restavracij na slovenskem trgu.
Fotografija: Foto Tadej Regent
Odpri galerijo
Foto Tadej Regent

Raziskava Best Buy Award Slovenia General 2019/2020 je pokazala, da so anketiranci, prebivalci Slovenije, največ glasov za najboljše razmerje med kakovostjo in ceno v kategoriji verige restavracij namenili ravno družbi McDonald’s Slovenija.

Osvojena nagrada Best Buy Award je nepristranska potrditev kakovostne restavracijske ponudbe hrane in pijače, ki je potrošnikom na voljo po optimalni ceni.

To je rezultat raziskovalnega projekta Best Buy Award Slovenia General IV 2019/2020, mednarodne organizacije ICERTIAS, ki je potekal v februarju 2019 na vzorcu 1.200 anketirancev po metodi CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Anketiranci so bili internetni uporabniki, starejši od 15 let.
 
Anketiranci, prebivalci Slovenije, so v raziskavi prek spletnega obrazca odgovorili na naslednje vprašanje:

„Navedite ime VERIGE RESTAVRACIJ, ki po vaši osebni izkušnji ali izkušnji vaših bližnjih ponuja najboljše razmerje med ceno in kakovostjo na slovenskem trgu:“

Največ anketirancev je na to vprašanje odgovorilo: „McDonald’s“.

Vprašanje je bilo odprtega tipa oziroma anketirancem niso bili ponujeni odgovori, temveč so lahko sami navedli ponudnike, ki po njihovih izkušnjah ponujajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo na lokalnem trgu.

Zahvaljujoč tej nagradi ima McDonald’s Slovenija pravico do prestižnega in ekskluzivnega odličja in statusa "Best Buy Award – Št. 1 – najboljše razmerje med kakovostjo in ceno" v navedeni kategoriji.

Odličje Best Buy Award je bilo podeljeno na podlagi mnenj potrošnikov, kar je močan neodvisni kazalnik uspešnosti in odličnosti družbe McDonald’s Slovenija, katere izdelki izpolnjujejo najvišja pričakovanja uporabnikov.

McDonald’s Slovenija z vsakodnevnim trudom in prizadevanjem kontinuirano zagotavlja kakovostno restavracijsko ponudbo, ki je cenovno dostopna vsakemu potrošniku, kar je dokazano tudi s to raziskavo.

Srđan Krumpak, direktor družbe Alpe-Panon, McDonald’s, je ob tem povedal, da je najboljše razmerje med kakovostjo in ceno McDonald'su praktično vpisano v DNK: »Naše poslanstvo, lahko bi celo rekli, da naš poslovni model temelji na ponudbi izdelkov najvišje kakovosti po vsem dostopnih cenah. Priznanje Best Buy razumemo kot potrditev, da smo na dobri poti. Veseli nas, da to prepoznajo tudi naši gostje. Njihovo mnenje nam največ pomeni.«

Vodja marketinga pri McDonald's Slovenija Tomaž Erjavec je pojasnil, da pri kakovosti ne sprejemajo kompromisov: »Goveji zrezki v burgerjih, na primer, so narejeni izključno iz govedine, 100 % govedine. Nobenih dodatkov, le malo soli in popra jim dodamo na koncu. Poreklo vseh sestavin za naše izdelke je 100-odstotno kontrolirano. Priljubljeni McNuggetsi so narejeni iz 100 % belega piščančjega mesa, krompirček se cvre v 100-odstotno rastlinskem olju itd.« Opozoril pa je tudi na na izredno ugodne cene nekaterih McDonald'sovih najbolj prepoznavnih izdelkov: »Menim, da so vprašane v raziskavi Best Buy še posebej prepričali naši ikonični izdelki, ki so na voljo po dosegljivo nizkih cenah. Legendarni Big Mac in priljubljeni McChicken tako staneta le 2,40 evra. Šest kosov Chicken McNuggets z omako dobite za 2,50 evra, dvojni Cheeseburger pa za samo 2 evra.«

ma mac
ma mac

 
Metodologija in vzorec


Anketiranje Best Buy Award Slovenia General IV 2019/2020 je izvedla mednarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association na območju Republike Slovenije v februarju 2019 prek spletne ankete z uporabo metodologije CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). V anketi je sodelovalo 1.200 anketirancev, prebivalcev Republike Slovenije, internetnih uporabnikov.

Celotna raziskava je bila izvedena skladno z določili Mednarodnega kodeksa za izvajanje tržnih in družbenih raziskav, ki sta ga sprejela Mednarodna trgovinska zbornica (ICC) in Evropsko združenje javnomnenjskih in tržnih raziskovalcev (ESOMAR).
 

O projektu Best Buy Award


Osnovni cilj raziskav je dobiti vpogled v izkušnje in dojemanje prebivalcev lokalnega trga o izdelkih in storitvah ter proizvajalcih in trgovcih, za katere se šteje, da ponujajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo po mnenju uporabnikov, pa tudi po mnenju tistih, ki niso nujno uporabniki, vendar imajo relevantno mnenje na podlagi izkušnje njihovih bližnjih oseb (sodelavci, prijatelji, sorodniki ipd.).

Cilj projekta in certifikata "Best Buy Award" je kupcem olajšati iskanje najboljših in cenovno najbolj ugodnih izdelkov in storitev na njihovem trgu.
 

Več iz rubrike