Tudi Will Smith vlaga v razvoj virtualne resničnosti

Največje ameriške filmske zvezde vlagajo v hongkonški startup, ki razvija platformo za igre v virtualni resničnosti.
Fotografija: Se bo Will Smith preizkusil v igranju iger v vritualni resničnosti? Glede na njegov vložek v njihov razvoj, zagotovo. Foto: Reuters
Odpri galerijo
Se bo Will Smith preizkusil v igranju iger v vritualni resničnosti? Glede na njegov vložek v njihov razvoj, zagotovo. Foto: Reuters

Justin Timberlake, Katy Perry, Orlando Bloom in Will Smith je le peščica ameriških zvezd, ki so na vrhu seznama vlagateljev v hongkonško zagonsko podjetje, ki razvija platformo za virtualno resničnost Sandbox VR. Podjetje, ki je osredotočeno na razvoj sistema (in prostora) za sočasni vstop v virtualno resničnost več igralcev, ima za svoje delo na voljo vrtoglavih 82 milijonov vložka različnih vlagateljev, do konca leta 2020 pa namerava biti prisotno na 16 različnih lokacijah.

Skupaj še z nekaterimi podjetji iz Silicijeve doline z Andreessen Horowitz Cultural Leadership fundacijo na čelu, ki je njihov vezni člen, so samo zvezdniki v razvoj platforme nove generacije vložili 11 milijonov dolarjev, piše spletni TechCrunch.

Sandbox VR razvija fizični prostor, kjer bi lahko več ljudi skupaj vstopilo v virtualni prostor in skupaj igralo spletne video igre. Platforma nove generacije temelji na napredni novi tehnologiji. »Največja težava pri razvoju prostora in sistema virtualne resničnosti je v tem, da moraš zajemati področja najmanj treh različnih zagonskih podjetij, da zajameš vse razsežnosti, ki jih virutalna resničnost ponuja,« je za TechCrunch povedal izvršni direktor SandBox VR Siqi Chen.

Na trgu pa je že prisotna tudi huda konkurenca, ki že postavlja (cenovne) meje, med njimi tudi Facebookov Oculus. A podpora zvezdnikov, med katerimi so tudi repar Kayne West, NBA zvezdnik Kevin Durant in prej našteti ima pri strategiji podjetja pomembno vlogo. »Vsi vemo, da dokler ni nova stvar širšim množicam prepoznana kot »kul«, je ne bodo hitro vzeli za svojo, zato je dobro imeti vplive in prepoznavne ljudi okoli sebe, z njimi je to lažje,« še pove Chen.

Več iz rubrike