Trendi v marketingu z vplivneži leta 2019
Vse pomembnejši bodo mikrovplivneži, neznanci, saj po raziskavi Collective Bias le tri odstotke potrošnikov za nakup prepričajo slavni.
❶ Od influencerjev do podjetnikov
Vplivneži bodo svojo osebno blagovno znamko še pogosteje spremenili v uspešen posel.
❷ Sponzorirana vsebina bo javno označena
Nemški vplivneži so zaradi strahu pred preganjanjem že letos jasno začeli označevati sponzorsko vsebino. S tem so naslovili transparentnost.
❸ Podcasti so naslednja pomembna stvar
Podcasti so odlično orodje tako za B2B kot tudi za B2C.
❹ Boj proti lažnim sledilcem
Zato, ker so lažni sledilci slabi za biznis. Tako je junija opozoril direktor Unileverja Keith Weed. Programska oprema, kot je InfluencerDB, pomaga znamkam odkriti inlfuencerje s pristnimi sledilci.
❺ Vzpon vplivnežev za igralništvo
Platformi e-sports in twitch postajata vse pomembnejši.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.