Tommy Hilfiger v New Yorku in v metaverzumu

Predstavitev kolekcije jesen 2022 bo "potopila" občinstvo v raziskovanje, ki povezuje resničnost in metaverzum na platformi "Poglej in kupi" .
Fotografija: Tommy Hilfiger in žena Dee Ocleppo Hilfiger sta svojo blagovno znamko predstavljala tudi na 75.filmskem festivalu v Cannesu in na podelitvi modnih nagrad Fashion Awards v Londonu. FOTO: REUTERS/Henry Nicholls
Odpri galerijo
Tommy Hilfiger in žena Dee Ocleppo Hilfiger sta svojo blagovno znamko predstavljala tudi na 75.filmskem festivalu v Cannesu in na podelitvi modnih nagrad Fashion Awards v Londonu. FOTO: REUTERS/Henry Nicholls

Tommy Hilfiger, ki je v lasti podjetja PVH Corp. se prvič po treh letih vrača na newyorški teden mode z izkustvenim dogodkom na modni stezi, na katerem bo predstavljena najnovejša kolekcija "Poglej in kupi" za jesen 2022, občinstvo pa se bo fizično in digitalno potopilo v osveženi svet blagovne znamke.

Izkušnjo blagovnih znamk v realnem času bodo udeleženci New York Fashion Week-a lahko doživeli tudi v energični multimedijski pokrajini, ki bo vse tam prisotne z brooklynske obale prestavila v svet iger Roblox in v nove fizično-digitalne komercialne koncepte po vsem svetu.

Ne zamudite 11.septembra

Interaktivna izkušnja, ki bo potekala 11. septembra ob 19.00 po srednjeevropskem času, črpa navdih iz edinstvene newyorške ustvarjalne scene: epicentra ljudi in subkultur, trka glasbe lo-fi in visoke tehnologije ter zlitja sloga in ustvarjalnosti.

Globalna maloprodaja izdelkov TOMMY HILFIGER je leta 2021 znašala približno 9,3 milijarde dolarjev, za blagovno znamko pa skrbi več kot 16.000 sodelavcev po vsem svetu. FOTO: REUTERS/Andrew Kelly
Globalna maloprodaja izdelkov TOMMY HILFIGER je leta 2021 znašala približno 9,3 milijarde dolarjev, za blagovno znamko pa skrbi več kot 16.000 sodelavcev po vsem svetu. FOTO: REUTERS/Andrew Kelly

Dogodek, prežet z vzdušjem in surovostjo New Yorka - rojstnega mesta blagovne znamke TOMMY HILFIGER - bo povezal ljudi s spontanimi trenutki ustvarjalnosti na predstavitvenem dogodku v resničnem življenju v Skyline Drive-In v Brooklynu in na vzporedni aktivaciji v metaverzumu.

"Ko sem razmišljal o tem, kje naj začnemo našo vrnitev na teden mode, me je srce takoj pripeljalo v znamenito ustvarjalno kulturo New Yorka," je dejal Tommy Hilfiger.

"Tu so se ob mojih začetkih v industriji združevali moda, umetnost, glasba in zabava. In še danes me ta pristop navdihuje pri sodelovanju z najsodobnejšimi skupnostmi, ki gradijo nove ustvarjalne izkušnje. V tej sezoni gre za srečanje mojih najljubših arhivskih navdihov z novimi koncepti dogodkov v živo in virtualnimi svetovi. Je popoln izraz tega, za kar se zavzemamo, ko se z vrnitvijo na NYFW poklanjamo svojim koreninam."

Od ZDA do EU in Azije

Inovativne večmedijske aktivacije blagovne znamke bodo oživile kolekcijo TOMMY HILFIGER za jesen 2022 - od New Yorka do evropskih prestolnic in Chengduja ter še dlje.

Fizično-digitalno predstavitev bodo dopolnjevali novi maloprodajni koncepti v izbranih trgovinah TOMMY HILFIGER ter prevzemi pri ključnih veleprodajnih in specializiranih partnerjih po vsem svetu.

Interaktivna izkušnja, ki bo potekala 11. septembra ob 19.00 po srednjeevropskem času, črpa navdih iz edinstvene newyorške ustvarjalne scene: epicentra ljudi in subkultur, trka glasbe lo-fi in visoke tehnologije ter zlitja sloga in ustvarjalnost. FOTO: REUTERS/Andrew Kelly
Interaktivna izkušnja, ki bo potekala 11. septembra ob 19.00 po srednjeevropskem času, črpa navdih iz edinstvene newyorške ustvarjalne scene: epicentra ljudi in subkultur, trka glasbe lo-fi in visoke tehnologije ter zlitja sloga in ustvarjalnost. FOTO: REUTERS/Andrew Kelly

Na modni stezi in zunaj nje se bodo prvič predstavila partnerstva z globalnimi talenti, pri čemer bo TOMMY HILFIGER poudaril svoje korenine v spreminjanju klasičnih oblačil.

Prvič v modni zgodovini bo modna brv "Poglej in kupi" v živo predvajana v globalni skupnosti Roblox z več kot 50 milijoni dnevnih uporabnikov, ki jih bodo spremljali avatarji, oblečeni v sloge TOMMY HILFIGER za jesen 2022, ki bodo zavzeli remiksirano virtualno mesto New York.

O podjetju TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER je ena najbolj priznanih blagovnih znamk vrhunskega življenjskega sloga na svetu, ki že od leta 1985 navdušuje in navdihuje potrošnike. Blagovna znamka ustvarja ikoničen slog, ki zaživi na stičišču klasičnega in novega ter ga soustvarja z ljudmi, ki oblikujejo kulturo po vsem svetu.

Globalna maloprodaja izdelkov TOMMY HILFIGER je leta 2021 znašala približno 9,3 milijarde dolarjev, za blagovno znamko pa skrbi več kot 16.000 sodelavcev po vsem svetu - prisotni so v 100 državah in v več kot 2.000 maloprodajnih trgovinah, vključno z največjo globalno vodilno trgovino tommy.com.

*Oglejte si izvirno različico na businesswire.com:https://www.businesswire.com/news/home/20220714005034/en/

Več iz rubrike