Televizija pozitivno vpliva na ljudi - ozaveščenost, kultura, novi jeziki, navdih za šport, kuharske veščine
Šestdeset odstotkov Evropejcev meni, da so zaradi nečesa, kar so videli na televiziji, pozitivno spremenili svoje vedenje, predvsem kar se tiče osebnih in kulturnih sprememb.
Odpri galerijo
Samsung je na berlinskem dogodku IFA razkril, da ima razvoj televizije zelo pozitiven učinek na številne vidike življenja ljudi.
Nekoliko več kot polovica (57 %) Evropejcev meni, da je televizijski program spremenil njihovo mnenje o družbenih vprašanjih, vključno s podnebnimi spremembami, revščino, gospodarsko neenakostjo in diskriminacijo. Na primer, serija Blue Planet televizijske hiše BBC je motivirala 83 % vprašanih za ukrepe, kot je na primer zmanjšanje uporabe plastike za enkratno uporabo.
Zanimanje za vsebine z aktualnimi temami je izjemno veliko, saj dve tretjini Evropejcev izraža željo po programih, povezanih s trenutnim dogajanjem. Na splošno so informativni programi vse bolj priljubljeni, saj 56 % vprašanih dokumentarce navaja kot najbolj izboljšan vsebinski žanr. Poleg tega, v času, ko je fraza "lažne novice" vstopila v splošni diskurz, je vrednost televizijskih novic še vedno ključna - tri četrtine (74 %) Evropejcev ocenjuje televizijske novice kot enega izmed najbolj zaupanja vrednih virov informacij.
Občinstvo se razvija ob tem, kar vidijo na zaslonu. Raziskava kaže, da 73 % Evropejcev meni, da je televizija izboljšala njihove življenjske veščine - bodisi so se naučili tuj jezik, preizkusili nov šport ali se prostovoljno udejstvovali. Četrtina vprašanih želi potovati na nove destinacije, ki so jih videli na televiziji in prej na njih sploh niso pomislili, 38 % vprašanih pa je televizija spodbudila, da preizkusijo recepte iz drugih kultur. Med uporabniki pametne televizije se ta odstotek poveča na 41 %, kar kaže na to, da televizorji z internetno povezavo resnično izboljšujejo izkušnjo gledanja.
Medtem ko televizija spodbuja gledalce, da premikajo meje in preizkušajo nove stvari, pomaga tudi pri psihičnem zdravju. Četrtina vprašanih verjame, da gledanje televizije prispeva k boljšemu splošnemu duševnemu počutju, tretjina pa, da je to glavni način, da se sprostijo.
Raziskava tudi kaže, da je televizija še vedno sama po sebi družbena izkušnja, saj polovica vprašanih čas pred televizorjem šteje za kakovostno preživljanje časa z družino. Več kot tretjina (34 %) Evropejcev pa meni, da so s televizijo ustvarili nekaj svojih najmočnejših skupnih spominov, kot so na primer spremljanje različnih ključnih športnih dogodkov in novic.
“Televizija nas tudi še dandanes obvešča, navdihuje in bogati: naše najnovejše raziskave kažejo trajen učinek, ki jo ima televizija na občinstvo. Samsung je zato zavezan k razvijanju inovacij, ki vedno znova redefinirajo vlogo televizorjev v naših domovih, ” je povedal Nathan Sheffield, vodja TV in AV dela pri Samsung Europe. “To zagotavljamo z napravami, kot je na primer revolucionarna QLED 8K TV serija, ki nudi izjemno kakovost slike, eleganten dizajn in pametne funkcije, ki zagotavljajo nove vrhunske izkušnje gledanja.”
Raziskavo so izvedli ob 50. obletnici družbe Samsung.
Nekoliko več kot polovica (57 %) Evropejcev meni, da je televizijski program spremenil njihovo mnenje o družbenih vprašanjih, vključno s podnebnimi spremembami, revščino, gospodarsko neenakostjo in diskriminacijo. Na primer, serija Blue Planet televizijske hiše BBC je motivirala 83 % vprašanih za ukrepe, kot je na primer zmanjšanje uporabe plastike za enkratno uporabo.
Zanimanje za vsebine z aktualnimi temami je izjemno veliko, saj dve tretjini Evropejcev izraža željo po programih, povezanih s trenutnim dogajanjem. Na splošno so informativni programi vse bolj priljubljeni, saj 56 % vprašanih dokumentarce navaja kot najbolj izboljšan vsebinski žanr. Poleg tega, v času, ko je fraza "lažne novice" vstopila v splošni diskurz, je vrednost televizijskih novic še vedno ključna - tri četrtine (74 %) Evropejcev ocenjuje televizijske novice kot enega izmed najbolj zaupanja vrednih virov informacij.
Občinstvo se razvija ob tem, kar vidijo na zaslonu. Raziskava kaže, da 73 % Evropejcev meni, da je televizija izboljšala njihove življenjske veščine - bodisi so se naučili tuj jezik, preizkusili nov šport ali se prostovoljno udejstvovali. Četrtina vprašanih želi potovati na nove destinacije, ki so jih videli na televiziji in prej na njih sploh niso pomislili, 38 % vprašanih pa je televizija spodbudila, da preizkusijo recepte iz drugih kultur. Med uporabniki pametne televizije se ta odstotek poveča na 41 %, kar kaže na to, da televizorji z internetno povezavo resnično izboljšujejo izkušnjo gledanja.
Medtem ko televizija spodbuja gledalce, da premikajo meje in preizkušajo nove stvari, pomaga tudi pri psihičnem zdravju. Četrtina vprašanih verjame, da gledanje televizije prispeva k boljšemu splošnemu duševnemu počutju, tretjina pa, da je to glavni način, da se sprostijo.
Raziskava tudi kaže, da je televizija še vedno sama po sebi družbena izkušnja, saj polovica vprašanih čas pred televizorjem šteje za kakovostno preživljanje časa z družino. Več kot tretjina (34 %) Evropejcev pa meni, da so s televizijo ustvarili nekaj svojih najmočnejših skupnih spominov, kot so na primer spremljanje različnih ključnih športnih dogodkov in novic.
“Televizija nas tudi še dandanes obvešča, navdihuje in bogati: naše najnovejše raziskave kažejo trajen učinek, ki jo ima televizija na občinstvo. Samsung je zato zavezan k razvijanju inovacij, ki vedno znova redefinirajo vlogo televizorjev v naših domovih, ” je povedal Nathan Sheffield, vodja TV in AV dela pri Samsung Europe. “To zagotavljamo z napravami, kot je na primer revolucionarna QLED 8K TV serija, ki nudi izjemno kakovost slike, eleganten dizajn in pametne funkcije, ki zagotavljajo nove vrhunske izkušnje gledanja.”
Raziskavo so izvedli ob 50. obletnici družbe Samsung.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.