Sveže: Deset najmočnejših blagovnih znamk na svetu

V švicarskem Davosu so na zasedanju Svetovnega gospodarskega foruma (WEF), ki velja za eno najvplivnejših konferenc na svetu, predstavili deset najmočnejših blagovnih znamk.
Fotografija: ferrari
Odpri galerijo
ferrari

Najmočnejša znamka je Ferrari, katero so ocenili z AAA+ in 94.8 točk od 100.

Katere parametre so uporabili?

Tako pozitivna ocena Ferrarija je povezana z različnimi parametri: ugled, emocionalna dimenzija in lojalnost potrošnikov, vizualna identiteta, spletna prisotnost, zadovoljstvo delavcev, naložbe, splošna uspešnost.
»Izdelki in produkti znamke Ferrari so dobili najvišja priznanja za oblikovanje in inovacije, medtem ko ima njihov logotip simbolično vrednost, ki meji na popolnost blagovne znamke in odseva njihovo vitalnost. Pred kratkim so predstavili popolnoma nove izdelke zunaj avtomobilske industrije, s katerimi so nas ponovno navdušili,« pravi David Haigh, predsednik uprave Brand Finance.

Kdo mu sledi?

Na lestvici Top 10 Strongest Brands Ferrariju sledijo Sberbank (93,1), Deloitte (91,2), WeChat (90,4), McDonald’s (90,3), Intel (90,3), Rolex (90), Neutrogena (89,9), Coca Cola (89,9), Pwc (89,8).

Pet najmočnješih podjetij:
Na prvem mestu kraljuje Amazon, sledijo mu Apple, Google, Microsoft in na petem mestu se nahaja Samsung.
Celotno raziskavo, ki so jo predstavili danes na WEF v Davisu, lahko preberete TU.

Več iz rubrike

trendi

Kako se prepletata budizem in znanost

Znanstveniki vse bolj uporabljajo budistično modrost za razumevanje različnih raziskovalnih tem in človeškega stanja. Menihi in redovnice pa zavzeto srkajo najnovejše raziskave. Njihova vprašanja so …

trendi

Blagoslov in prekletstvo à la Michelin

O tem, kako podjetje, ki prodaja gume, odloča o usodi svetovne kulinarike.

trendi

Ženske se manj ličijo. Posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

trendi

Na dnu oceana poteka lov na minerale, vredne več bilijonov

Najzanimivejša prihodnost tehnologije za drone morda ne bo v zraku, po katerem bi dostavljali pakete za Amazon, ampak pod vodo, kjer bi pomagali odkrivati ogromno bogastvo.

Komentarji: