Sveže: Deset najmočnejših blagovnih znamk na svetu

V švicarskem Davosu so na zasedanju Svetovnega gospodarskega foruma (WEF), ki velja za eno najvplivnejših konferenc na svetu, predstavili deset najmočnejših blagovnih znamk.
Fotografija: ferrari
Odpri galerijo
ferrari

Najmočnejša znamka je Ferrari, katero so ocenili z AAA+ in 94.8 točk od 100.

Katere parametre so uporabili?

Tako pozitivna ocena Ferrarija je povezana z različnimi parametri: ugled, emocionalna dimenzija in lojalnost potrošnikov, vizualna identiteta, spletna prisotnost, zadovoljstvo delavcev, naložbe, splošna uspešnost.
»Izdelki in produkti znamke Ferrari so dobili najvišja priznanja za oblikovanje in inovacije, medtem ko ima njihov logotip simbolično vrednost, ki meji na popolnost blagovne znamke in odseva njihovo vitalnost. Pred kratkim so predstavili popolnoma nove izdelke zunaj avtomobilske industrije, s katerimi so nas ponovno navdušili,« pravi David Haigh, predsednik uprave Brand Finance.

Kdo mu sledi?

Na lestvici Top 10 Strongest Brands Ferrariju sledijo Sberbank (93,1), Deloitte (91,2), WeChat (90,4), McDonald’s (90,3), Intel (90,3), Rolex (90), Neutrogena (89,9), Coca Cola (89,9), Pwc (89,8).

Pet najmočnješih podjetij:
Na prvem mestu kraljuje Amazon, sledijo mu Apple, Google, Microsoft in na petem mestu se nahaja Samsung.
Celotno raziskavo, ki so jo predstavili danes na WEF v Davisu, lahko preberete TU.

Več iz rubrike