Spotify po prevzemih na prestol podcastov

Švedski upravljalec spletne glasbene storitve Spotify je najavil prevzema, s katerima se bo zavihtel med vodilne igralce na področju vse bolj priljubljenih spletnih avdio vsebin oziroma podcastov. Odločili so se za nakup ameriških podjetij Gimlet Media in Anchor, ki se obe ukvarjata s podcasti.
Fotografija: REUTERS
Odpri galerijo
REUTERS

Vodilni ponudnik pretočne glasbe na svetu bo tako v prihodnje poleg glasbenih datotek svojim naročnikom prek spleta ponujal tudi bogato zbirko podcastov, s čimer želi postati vodilni igralec na področju spletnih avdio vsebin nasploh.
Prevzema naj bi bila zaključena do konca prvega četrtletja. Koliko natančno bodo odšteli za prevzema omenjenih podjetij, v Spotifyju niso razkrili. So pa pojasnili, da nameravajo v letošnjem letu v prevzeme na področju neglasbenih pretočnih vsebin vložiti od 400 do 500 milijonov dolarjev.
Leta 2014 ustanovljeni Gimlet je uveljavljen ustvarjalec podcastov, medtem ko je leto kasneje ustanovljeni Anchor platforma za ustvarjanje, distribucijo in monetizacijo podcastov. Švedsko podjetje je sicer v svoji ponudbi že imelo podcaste, med drugim oddaje igralke Amy Schumer in raperja Joeja Buddna.
Spotify je imel konec leta 2018 kar 96 milijonov naročnikov na njihovo plačljivo različico storitve, kar je 36 odstotkov več kot pred letom dni. Upoštevajoč uporabnike brezplačne različice, ki vključuje oglase, pa Spotify po lastnih navedbah beleži 207 milijonov na mesečni ravni aktivnih uporabnikov.

Več iz rubrike

trendi

Kako se prepletata budizem in znanost

Znanstveniki vse bolj uporabljajo budistično modrost za razumevanje različnih raziskovalnih tem in človeškega stanja. Menihi in redovnice pa zavzeto srkajo najnovejše raziskave. Njihova vprašanja so …

trendi

Blagoslov in prekletstvo à la Michelin

O tem, kako podjetje, ki prodaja gume, odloča o usodi svetovne kulinarike.

trendi

Ženske se manj ličijo. Posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

trendi

Na dnu oceana poteka lov na minerale, vredne več bilijonov

Najzanimivejša prihodnost tehnologije za drone morda ne bo v zraku, po katerem bi dostavljali pakete za Amazon, ampak pod vodo, kjer bi pomagali odkrivati ogromno bogastvo.

Komentarji: