Spotify po prevzemih na prestol podcastov
Švedski upravljalec spletne glasbene storitve Spotify je najavil prevzema, s katerima se bo zavihtel med vodilne igralce na področju vse bolj priljubljenih spletnih avdio vsebin oziroma podcastov. Odločili so se za nakup ameriških podjetij Gimlet Media in Anchor, ki se obe ukvarjata s podcasti.
Odpri galerijo
Vodilni ponudnik pretočne glasbe na svetu bo tako v prihodnje poleg glasbenih datotek svojim naročnikom prek spleta ponujal tudi bogato zbirko podcastov, s čimer želi postati vodilni igralec na področju spletnih avdio vsebin nasploh.
Prevzema naj bi bila zaključena do konca prvega četrtletja. Koliko natančno bodo odšteli za prevzema omenjenih podjetij, v Spotifyju niso razkrili. So pa pojasnili, da nameravajo v letošnjem letu v prevzeme na področju neglasbenih pretočnih vsebin vložiti od 400 do 500 milijonov dolarjev.
Leta 2014 ustanovljeni Gimlet je uveljavljen ustvarjalec podcastov, medtem ko je leto kasneje ustanovljeni Anchor platforma za ustvarjanje, distribucijo in monetizacijo podcastov. Švedsko podjetje je sicer v svoji ponudbi že imelo podcaste, med drugim oddaje igralke Amy Schumer in raperja Joeja Buddna.
Spotify je imel konec leta 2018 kar 96 milijonov naročnikov na njihovo plačljivo različico storitve, kar je 36 odstotkov več kot pred letom dni. Upoštevajoč uporabnike brezplačne različice, ki vključuje oglase, pa Spotify po lastnih navedbah beleži 207 milijonov na mesečni ravni aktivnih uporabnikov.
Prevzema naj bi bila zaključena do konca prvega četrtletja. Koliko natančno bodo odšteli za prevzema omenjenih podjetij, v Spotifyju niso razkrili. So pa pojasnili, da nameravajo v letošnjem letu v prevzeme na področju neglasbenih pretočnih vsebin vložiti od 400 do 500 milijonov dolarjev.
Leta 2014 ustanovljeni Gimlet je uveljavljen ustvarjalec podcastov, medtem ko je leto kasneje ustanovljeni Anchor platforma za ustvarjanje, distribucijo in monetizacijo podcastov. Švedsko podjetje je sicer v svoji ponudbi že imelo podcaste, med drugim oddaje igralke Amy Schumer in raperja Joeja Buddna.
Spotify je imel konec leta 2018 kar 96 milijonov naročnikov na njihovo plačljivo različico storitve, kar je 36 odstotkov več kot pred letom dni. Upoštevajoč uporabnike brezplačne različice, ki vključuje oglase, pa Spotify po lastnih navedbah beleži 207 milijonov na mesečni ravni aktivnih uporabnikov.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.