Se najboljši posel sklene po pretečenem maratonu?

Športni dogodki niso namenjeni le predajanju športnim užitkom. Postajajo prava talilnica novih poslovnih poti. Se mrežite na športnih dogodkih?
Fotografija: Unsplash
Odpri galerijo
Unsplash

Brez poznanstev ne dobimo službe, dobrega posla, sponzorja, projekta. Taka drža je v tujini prisotna že dlje časa, tudi v Sloveniji pa so se poslovneži že dobro naučili, da za sklenitev dobrega posla uradno pismo in stisk roke ne zadostujeta. Mreženje na družabnih dogodkih rojeva partnerstva, ki so globlja, trajajo dlje in temeljijo na dolgoročnem prijateljstvu dveh podjetij. Menedžerska srednja se vse pogosteje zbira v prostem času, ki ga skupaj izkoristijo za sprostitev, kaj hitro pa nit pogovora nanese na »biznis«. Prav športni dogodki so največji magnet za podjetnike z različnih vetrov, predstavljajo mnogo več kot le dobro rekreacijo in boj za žogico.

Gre za boj za obstanek na poslovnem parketu.


Več o simbiozi športa in posla preberite jutri v časopisu Svet kapitala in kasneje na internetni strani.


Koliko vizitk si izmenjajo? Katera srečanja so rodila partnerstva? Zaradi koga je direktor nekega podjetja prišel na turnir golfa? Kaj želi od te osebe? Se bo pustil premagati na teniškem igrišču? Teh podatkov nam obiskovalci športno-poslovnih dogodkov niso želeli razkriti, a povedo, da neformalna druženja zelo pozitivno vplivajo na posel. In zdravje. Poslovni model podjetja Sport Media Focus sledi trendom in tako so letos organizirali tretji športno-poslovni dogodek Business Run, ki ga opišejo kot atraktiven tekaški dogodek z elementi “teambuildinga”, mreženja, s kulinarično in glasbeno kuliso.

 

INTERVJU: Tomaž Ambrožič, direktor podjetja

Organizirate športni dogodek, ki služi tudi mreženju. Kako bi ga opisali?

Business Run Ljubljana združuje ugodno s koristnim. Šport, posel in zabavo. Je odličen »team building« in enkratna priložnost za sproščeno mreženje skozi športno udejstvovanje in večerno zabavo. Prizadevamo si, da je organizacija brezhibna in da so udeleženci zadovoljni na vseh ravneh - da smo vsaj nekoliko uspeli v tem, kaže dejstvo, da se je skoraj dve tretjini prijavljenih podjetij do sedaj udeležilo vseh treh edicij. Dogodka se udeležijo zares raznolika podjetja – od malih do velikih, od s.p.- jevcev do podjetij z nekaj tisoč zaposlenih. Tako smo letos gostili čez 100 različnih podjetij.

Koliko vizitk se po vašem mnenju razdeli na Business Run LJ?

V Sloveniji je definitivno vedno več zanimanja za tovrstne dogodke, saj smo imeli občuten porast prijavljenih podjetij v primerjavi z lanskim letom. Direktorji in odločevalci v podjetjih sigurno vidijo potencial v našem dogodku, kako za nadgrajevanje odnosov med zaposlenimi tako v gradnji novih poznanstev in (morebitnih) partnerstev. Mreženje je sicer pomemben del dogodka, ni pa edini. Veliko podjetij dogodek izkoristi za druženje zaposlenih, torej bolj za interno druženje in team building zaposlenih.

Lahko zaupate kakšno ime ali podjetje, ki je vaš poslovni partner in prijatelj, pa ste ga spoznali na športno-poslovnih dogodkih oz. ste tako začeli sodelovati z njimi?

Eden takšnih je zagotovo Fructal, s katerim smo se spoznali na EuroBasketu 2013 in je sedaj naš pomemben poslovni partner. Sicer se veliko ukvarjamo tudi z organizacijo in trženjem hospitality storitev na športnih dogodkih. Ta so idealna za mreženje in druženje s poslovnimi partnerji. Med športnimi navdušenci je veliko poslovnežev in zelo pogosto se na takšnih dogodkih dogovorijo pomembni sestanki, pa tudi že sama sodelovanja. Tudi naše podjetje tukaj ni izjema. Alpod, Mesarstvo Blatnik, Janko Team, Doma-ko, so samo nekatera podjetja, s katerimi smo se spoznali na takšnih dogodkih in nato tudi začeli sodelovati.

Več iz rubrike