S kakšnimi avtomobili se vozijo slovenski poslovneži?

Leta 2016 so tri nemške znamke obvladovale skoraj 90 odstotkov trga prestižnih znamk v Sloveniji. Glede na sedanji prodajni trend ne poznamo drugega proizvajalca, ki bi se v kratkem lahko enakovredno kosal, so povedali v Porsche Slovenija. Kakšen okus pa imajo slovenski poslovneži?
Fotografija: ni podpisa
Odpri galerijo
ni podpisa

»V grobem so kupci luksuznih vozil v Sloveniji predvsem uspešni podjetniki in poslovneži, ki jih lahko razdelimo v dve skupini. Prva od avtomobila zahteva varnost in udobje, saj v avtomobilu preživijo veliko časa oziroma prevozijo veliko kilometrov. Druga skupina ima v svojem voznem parku več vozil in poleg poslovnega modela izbirajo tudi bolj nišne, športne modele,« pravijo v podjetju Autocommerce, ki je zastopnik za znamko Mercedes-Benz.

Poslovneži, ki si želijo iztegnjenih nog in dajejo prednost udobju namesto športni legi in poskočnosti ob pritisku na plin, imajo precej omejeno izbiro na trgu. Nekateri se odločijo za večja luksuzna terenska vozila, večina pa se vozi v limuzinah najvišjega cenovnega razreda. V razvoj novega modela zadnjih naj bi proizvajalci avtomobilov vložili od nekaj sto milijonov evrov do pet milijard evrov. Vrtoglavi zneski so posledica najnovejših tehnologij, ki jih proizvajalci prestižnih avtomobilov najprej vgradijo v najnovejše limuzine, ne nazadnje tudi zato, ker dodatna oprema v cenovnem razponu od 1000 do 5000 evrov ne pomeni tako drastične podražitve pri modelih z osnovno ceno 80.000 ali celo 100.000 evrov.

Slovenski poslovneži se v tem (in višjem) cenovnem razredu največkrat odločijo za enega od naslednjih modelov: audi A8, BMW serije 7 ali mercedes-benz serije S. Mnogi zato, da jih po opravkih ali poslovnih poteh pelje poklicni voznik. Za podaljšano verzijo BMW serije 7, ki je temu namenjena, se v Sloveniji odloči približno tretjina kupcev, pravijo v BMW Group Slovenija, kjer so ponosni na udobje in tehnološko dovršenost, zaradi katerih si je BMW serije 7 lani prislužil naslov svetovni luksuzni avtomobil leta.

V Autocommerceu sta v ospredju mercedes-benz razreda E in S. Med poznavalci velja zadnji za podobno, če ne celo bolj dovršenega tekmeca luksuznim limuzinam znamke BWM. V Audiju pa največ zanimanja za zadnji model terenskega vozila Q7, o katerem v Porscheju Slovenija pravijo, da je tehnološko najnaprednejši in trenutno najboljši produkt znamke Audi. Ob najnovejših varnostnih, asistenčnih in »infotainment« rešitvah je med vsemi modeli audi tudi najvarčnejši in do okolja prijazen – na sto kilometrov porabi povprečno le 1,9 litra dizelskega goriva in 19 kilovatnih ur elektrike.     

Več iz rubrike

Komentarji: