Raje strokovnjaki na svojem področju kot managerji

Deloittovo poročilo ‘Prvi koraki na trgu delovne sile’ za leto 2018 opisuje poglede na delo, življenje in izobraževanje več kot 5.700 študentov in nedavnih diplomantov vodilnih univerz v 14 državah po vsej regiji.
Fotografija: Pexels
Odpri galerijo
Pexels

Skoraj polovica (47 odstotkov) najbolj nadarjenih mladih v Srednji Evropi si bolj želi biti strokovnjak za določeno področje kot manager. To pa še ne pomeni, da nimajo managerskih ambicij – skoraj tretjina (31 odstotkov) anketirancev meni, da bi jim kolegi pripisali vodstvene sposobnosti.

Še ena pomembna ugotovitev je, da je delež anketirancev, ki poudarjajo pomen dela, zrasel za 8 odstotnih točk v primerjavi z raziskavo iz leta 2015, kar je pomemben premik v odnosu do dela v primerjavi s prejšnjo ‘generacijo’ udeležencev. To, da mladi delu pripisujejo vse večjo vrednost, še ne pomeni, da so pripravljeni žrtvovati svoje zasebno življenje, ampak, da si želijo delati v organizaciji, kjer je njihovo delo cenjeno in ima vpliv, kjer njihovo mnenje šteje in ki je vodena demokratično. Skoraj 39 odstotkov anketirancev meni, da je demokratičen pristop pomembna lastnost pravega vodje.

Več kot tri četrtine (76,8 odstotkov) anketirancev bi tudi zapustilo domovino, če bi se pojavila prava karierna priložnost v tujini, zaposlitev pri velikem mednarodnem podjetju pa predstavlja nek višji cilj. Pomembna prednost za člane milenijske generacije je tudi raznolika in vključujoča kultura v podjetju – 88 odstotkov anketirancev je izrazilo naklonjenost delu v raznolikem kolektivu, posebno takšnem, ki bi jim omogočalo, da delajo s starejšimi, izkušenejšimi sodelavci in se učijo od njih.

Več iz rubrike