Radovljiški festival čokolade: Nova vrsta čokolade in "zero waste" usmeritev
Tradicionalni, 8. Festival čokolade v Radovljici, ki bo potekal od 12. do 14. aprila, bo letos znova ponudil vrsto novosti. Med njimi sta nova vrsta čokolade in več bo dogajanja za otroke, festival pa dobiva tudi okoljevarstveno noto.
Odpri galerijo
Kot je nanovinarski konferenci v Radovljici povedala direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Nataša Mikelj, se je festival začel leta 2012 zaradi bogate tradicije čokolade, ki temelji na Gorenjki, sedaj pa so osrednje gonilo festivala manjši, butični slovenski proizvajalci kakovostne čokolade.
Festival čokolade v Radovljici ostaja edini festival, ki nudi izključno čokolado in čokoladne slaščice, skupaj z okoli 40 ponudniki, je izpostavila in dodala, da letos na festival prihajajo trije hrvaški in en italijanski ponudnik čokolade, ostali ponudniki pa so iz Slovenije.
Letos bodo obiskovalci lahko poizkusili tudi novo vrsto čokolade, in sicer ruby oziroma roza čokolado, ki je novost na trgu čokolade in dopolnjuje ponudbo temne, mlečne in bele čokolade. Proizvajajo jo iz posebne vrste kakavovca, ki daje čokoladi roza odtenek, po okusu pa je med kiselkastim in sladkim. Novo vrsto čokolade bodo predstavili s čokoladnim ruby bingom.
Festival čokolade ima za Radovljico velik promocijski učinek. "Po osmih letih ni Slovenca, ki ne bi vedel, da je Festival čokolade doma v Radovljici," je prepričan radovljiški župan Ciril Globočnik, ki je spomnil, da se vsako leto v treh festivalskih dneh zvrsti kar okoli 50.000 obiskovalcev. V času festivala letos že drugo leto zapored v Radovljici zaznavajo tudi porast nočitev in večje število skupinskih prihodov iz Slovenije ter vse več tudi iz tujine.
"Obiskovalci pozivamo, da si vzamejo čas, naj ne hitijo in naj obiščejo vse kotičke," je izpostavila Mikljeva, ki je prepričana, da je tudi večina domačinov naklonjena festivalu. "Festival uživa veliko podporo in vsak prispeva, kolikor le lahko," je poudarila in dodala, da si res želijo, da bi se obiskovalci s festivala, kjer ni vstopnine in parkirnine, plačuje pa se z degustacijskimi kuponi, domov vračali zadovoljni in srečni.
Festival na več lokacijah v središču mesta ponuja doživetje za vso družino. Letos so že uveljavljenim vsebinam dodali še nove, je povedala Blanka Grašič iz zavoda Turizem in kultura Radovljica in med novostmi med drugim navedla kuharske delavnice za otroke, otroško igrišče, adrenalinski spust po vrvi in medeno dogodivščino.
Ena ključnih novosti letošnjega festivala pa je njegova okoljevarstvenega usmerjenost. Organizatorji so pozvali čokoladnice k uporabi razgradljive in povratne embalaže. Na pomoč jim je priskočilo podjetje Skaza, ki je zagotovilo 5000 biorazgradljivih lončkov iz sladkornega trsa. "Zavedamo se, da takšna prireditev ne more miniti brez odpadkov, ampak se želimo konceptu Zero waste čim bolj približati," je povedala Mikljeva.
Festival čokolade v Radovljici ostaja edini festival, ki nudi izključno čokolado in čokoladne slaščice, skupaj z okoli 40 ponudniki, je izpostavila in dodala, da letos na festival prihajajo trije hrvaški in en italijanski ponudnik čokolade, ostali ponudniki pa so iz Slovenije.
Letos bodo obiskovalci lahko poizkusili tudi novo vrsto čokolade, in sicer ruby oziroma roza čokolado, ki je novost na trgu čokolade in dopolnjuje ponudbo temne, mlečne in bele čokolade. Proizvajajo jo iz posebne vrste kakavovca, ki daje čokoladi roza odtenek, po okusu pa je med kiselkastim in sladkim. Novo vrsto čokolade bodo predstavili s čokoladnim ruby bingom.
Festival čokolade ima za Radovljico velik promocijski učinek. "Po osmih letih ni Slovenca, ki ne bi vedel, da je Festival čokolade doma v Radovljici," je prepričan radovljiški župan Ciril Globočnik, ki je spomnil, da se vsako leto v treh festivalskih dneh zvrsti kar okoli 50.000 obiskovalcev. V času festivala letos že drugo leto zapored v Radovljici zaznavajo tudi porast nočitev in večje število skupinskih prihodov iz Slovenije ter vse več tudi iz tujine.
"Obiskovalci pozivamo, da si vzamejo čas, naj ne hitijo in naj obiščejo vse kotičke," je izpostavila Mikljeva, ki je prepričana, da je tudi večina domačinov naklonjena festivalu. "Festival uživa veliko podporo in vsak prispeva, kolikor le lahko," je poudarila in dodala, da si res želijo, da bi se obiskovalci s festivala, kjer ni vstopnine in parkirnine, plačuje pa se z degustacijskimi kuponi, domov vračali zadovoljni in srečni.
Festival na več lokacijah v središču mesta ponuja doživetje za vso družino. Letos so že uveljavljenim vsebinam dodali še nove, je povedala Blanka Grašič iz zavoda Turizem in kultura Radovljica in med novostmi med drugim navedla kuharske delavnice za otroke, otroško igrišče, adrenalinski spust po vrvi in medeno dogodivščino.
Ena ključnih novosti letošnjega festivala pa je njegova okoljevarstvenega usmerjenost. Organizatorji so pozvali čokoladnice k uporabi razgradljive in povratne embalaže. Na pomoč jim je priskočilo podjetje Skaza, ki je zagotovilo 5000 biorazgradljivih lončkov iz sladkornega trsa. "Zavedamo se, da takšna prireditev ne more miniti brez odpadkov, ampak se želimo konceptu Zero waste čim bolj približati," je povedala Mikljeva.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.