Prizma: Katere slovenske komunikacijske kampanje so odlične?

Na 22. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi v Portorožu so organizatorji podelili nagrade Prizma, nacionalne strokovne nagrade za odličnost komunikacijskih kampanj na področju odnosov z javnostmi.
Fotografija: Nagrade Prizma.  Foto Žiga Intihar
Odpri galerijo
Nagrade Prizma.  Foto Žiga Intihar

Prizme so v posameznih kategorijah prejeli:
  • Gorenje za program internega komuniciranja s projektom »GoInnovate«,
  • Ljubljanske mlekarne in agencija Taktik za celoviti komunikacijski program s kampanjo »S posluhom za jutri«,
  • Fakulteta za varnostne vede, Javna agencija RS za varnost prometa, Mestna občina Ljubljana in agencija Taktik za specifični komunikacijski program s kampanjo »PARKIRAJ IZGOVORE DRUGAM! Ne na mesta, rezervirana za invalide«,
  • Lidl Slovenija, agencija Taktik in Ekošola za program družbene odgovornosti s projektom »Hrana ni za tjavendan«
  • A1 Slovenija za uporabo komunikacijskih veščin, orodij in medijev s kampanjo »RADIO HODNIK«.

V Portorožu na 22. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi se je zbralo več kot dvesto strateških komunikatorjev. Foto Žiga Intihar
V Portorožu na 22. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi se je zbralo več kot dvesto strateških komunikatorjev. Foto Žiga Intihar


V Portorožu na 22. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi se je zbralo več kot dvesto strateških komunikatorjev in drugih, ki so povezani s stroko. Udeleženci konference se posvečajo predvsem sodobnim izzivom in tematikam, kot so umetna inteligenca, lažne novice in generacija Z.

Na letošnji konferenci svoje znanje deli 18 priznanih domačih in tujih predavateljev, ki prihajajo iz zelo različnih strokovnih okolij. Tako sta torkov program odprla profesorja doc. dr. Tadej Troha in doc. dr. Mirt Komel s teoretskim razmišljanjem o lažnih novicah, za tem je Lenart Kučič s portala Pod Črto spregovoril o radikalni transparentnosti, Andrej Zupan iz start-upa Blockbird pa je predstavil digitalna orodja, ki nam lahko koristijo pri odkrivanju lažnih novic.
Področju umetne inteligence sta se posvetila Silvia Cambié iz tehnološkega giganta IBM in Marko Grobelnik iz Instituta Jožef Stefan, Leon Magdalenc in Damir Jugo pa sta občinstvu predstavila pomembnost branja.

Udeleženci konference SKOJ se posvečajo predvsem sodobnim izzivom in tematikam, kot so umetna inteligenca, lažne novice in generacija Z.  Foto Žiga Intihar
Udeleženci konference SKOJ se posvečajo predvsem sodobnim izzivom in tematikam, kot so umetna inteligenca, lažne novice in generacija Z.  Foto Žiga Intihar


 

Več iz rubrike