Predstavitvena informacija

Osvojite tuje trge. Začnite pravilno in rastite

Martin Korošec, strokovnjak za digitalni marketing, se je pogovarjal z Nejcem Volaričem in Tadejem Prešernom.
S prodajo na Amazonu sta se oba prvič spoznala pred štirimi leti. Danes na leto prodata na stotisoče kosov izdelkov.
Fotografija: Na fotografiji Tadej Prešeren (prvi z leve) z delom ekipe svojih dveh mednarodnih podjetij za prodajo na Amazonu. FOTO: osebni arhiv
Odpri galerijo
Na fotografiji Tadej Prešeren (prvi z leve) z delom ekipe svojih dveh mednarodnih podjetij za prodajo na Amazonu. FOTO: osebni arhiv

Nejc Volarič, kakšni so bili začetki vaše prodaje na Amazonu? 
S prodajo na Amazonu sem se srečal pred štirimi leti. Kot popoln začetnik sem znanje iskal na priljubljenih spletnih tečajih. Ni se izšlo. Nato sem poiskal osebne mentorje v tujini. Ljudi, ki so na Amazonu s prodajo že dosegli promet v milijonskih zneskih. To je bilo odločilno. Moj promet je nato rasel in po letu in pol sem že presegel 100.000 evrov mesečnega prometa. 

Trenutno je iz Slovenije dovoljena prodaja prek Amazona USA na ameriške trge. Kakšna je vaša primerjava teh trgov s tistimi, ki so dostopni prek Amazona Evropa? 
Sam že več let uspešno prodajam na trgih, ki so dostopni prek Amazona USA. Ampak evropski trgi so nam bližji in jih bolje poznamo. Poleg tega je v Evropi manj konkurence kot v ZDA. 

Sam sem na začetku prodajal tudi v Evropi; moja prodaja je dosegala tudi 140.000 evrov mesečno. A nato so mi čez noč ukinili račun – ker sem iz Slovenije. Potem sem moral znova garati, da sem prodajo na Amazonu USA pripeljal na enako raven. Zdaj te birokratske ovire ne bo več in iz osebne izkušnje vem, da Amazon Evropa odpira vrata do fantastičnih trgov. 

Za posameznike, ki iščejo način, kako zaslužiti poleg službe, ali za podjetja, ki iščejo nove trge, je prodaja na Amazonu izjemna priložnost.

Nerjc Volarič FOTO: osebni arhiv
Nerjc Volarič FOTO: osebni arhiv


Kaj je po vašem mnenju potrebno za uspešen začetek prodaje na Amazonu? 
Delujem v Amazon Mastermind skupinah v Sloveniji in tujini. Podrobnosti se spreminjajo, ampak osnove ostajajo podobne. Ker se bo z novembrom odprlo toliko priložnosti, sem dobil tako veliko vprašanj in prošenj za svetovanje, da preprosto nisem mogel vsem odgovoriti. Dan ima vseeno samo 24 ur. 

Zato sem se odločil, da sprejmem povabilo za predavanje na praktičnem seminarju prodaje na Amazonu. Tam bom razkril vse, kar počnem jaz, in delil svoje nasvete za začetnike, kako narediti vse prav, in predvsem, kako se izogniti pastem, ki jih naredi skoraj 90 % prodajalcev. 

Na seminarju bo predaval tudi Tadej Prešeren. Tadej je s prodajo na Amazonu ustvaril izjemno globalno zgodbo in ga globoko spoštujem. 

Tadej Prešeren. Vaši rezultati na Amazonu so izjemni. Dve mednarodni podjetji z letno rastjo 50% in stotisoče kosov prodanih izdelkov na leto. Kako vam je to uspelo? 
Najprej bi vas popravil, uspelo nama je z ženo. Bila sva klasična zgodba: mlad par z dvema majhnima otrokoma, dve službi, kredit, premalo časa za vse in finančno negotova prihodnost. 

Najprej sva ob večerih na Amazonu prodajala različne izdelke. To je bil čisti začetek, da sva dobila malo občutka. Prave stvari so se začele odvijati šele, ko sva se pri mentorjih v tujini začela resno izobraževati o prodaji na Amazonu. 

Za boljšo predstavo: koliko kosov izdelkov danes prodate na Amazonu?
Okrog 15.000 kosov na mesec. V nekaterih mesecih je prodaja seveda večja. 

Danes vodite dve lastni podjetji – ali obe delujeta na podlagi prodaje na Amazonu?
Tako je. Razvili smo lastne, kakovostne izdelke, ki jih prodajamo pod znamko Sport2People. 

Drugo podjetje se imenuje Seller.Tools. V njegovi ponudbi smo združili znanje prodaje na Amazonu, razvoja in informatike. Namenjeno je prodajalcem na Amazonu in globalni odzivi so odlični.

Nejc, Tadej, nam zaupata, kaj je pomembno za pravilen in uspešen začetek prodaje na Amazonu? 
Ključno je vedeti, da na uspeh vpliva več dejavnikov. Morda vam gre trenutno zelo dobro, ampak če ste npr. stvari že na začetku zasnovali nepremišljeno, vas lahko kmalu čaka neprijeten razvoj dogodkov.

Zato boste od naju na seminarju dobili praktične nasvete, kako se lotiti prodaje na Amazonu: 
kako se izogniti začetniškim izzivom in kako ustvariti predpogoje, da bo vaš posel rastel.



Tadej Prešeren FOTO: osebni arhiv
Tadej Prešeren FOTO: osebni arhiv

Nejc Volarič, Tadej Prešeren, hvala vama za pogovor in izčrpna navodila. Kakšni so vajini načrti za prihodnost?
Nejc Volarič: Prodaja na Amazonu mi danes daje svobodo, da se posvečam dobremu počutju in zdravemu življenju. Rad pa se odzovem vabilom na predavanja o prodaji na Amazonu v tujini, ker tako obnovim poznanstva z najboljšimi prodajalci na svetu. Maja bom tako predaval v Frankfurtu na White Label World Expo, ki spada med največje dogodke o spletni prodaji na svetu.





Tadej Prešeren: Danes uživam v tem, da si lahko vzamem čas zase in predvsem za svojo družino. V tujini sem zaradi obeh podjetij veliko. Mi je pa v užitek, da ob tem srečujem ljudi, ki me navdihujejo in prispevajo k moji osebni rasti in rasti obeh podjetij. Ekipa v obeh podjetjih je fantastična in to me dodatno motivira. 

Več iz rubrike