Novomeška pivovarna Komunajzer vzbuja ogromno pozornosti

Mikropivovar Borut Koprivnik si ni predstavljal, da bo s pivi Josip, Broz, Tito in Jovanka hkrati požel toliko jeze in toliko pozornosti.
Fotografija: Arhiv podjetja
Odpri galerijo
Arhiv podjetja

Novomeška mikropivovarna Komunajzer je z izbiro svojega imena in poimenovanjem piv močno razburila del potrošnikov, ki pozivajo k bojkotu teh piv in njihovih prodajalcev. Negativna kampanja na družbenih omrežjih pa je le še pospešila prodajo piv. 

»Ko smo naša piva poimenovali, kot smo jih poimenovali, sem vedel, da se bo o njih govorilo. Da bo tako velik odziv, si pa res nisem mislil,« nam je povedal Koprivnik.

Pivovarna razburja, a vleče evre iz denarnic

Pivovarna Komunajzer je svoji pivi Josip in Tito v trgovinah diskontnega trgovca Lidl kupcem prvič ponudila julija v sklopu tedna slovenskih craft piv, kjer so imeli v ponudbi različna piva minipivovarn iz Slovenije. Josipa in Tita so kupci razgrabili v dveh dneh, na družbenih omrežjih pa je pivo z ideološko obarvano blagovno znamko in peterokrako zvezdo povzročilo veliko razburjenje. 

Kako so se kupci v slovenski podružnici nemškega diskontnega trgovca odzvali na zgražanje na družbenih omrežjih, Koprivnik ne ve. »Nič nam niso rekli, naročili so dvojno količino, zdaj smo jim poleg Josipa in Tita dobavili še Broza in Jovanko. Kolikor vem, se naše pivo tudi zdaj odlično prodaja,« pravi Koprivnik.

Koprivnik ne skriva, da mu za ideološka vprašanja ni mar, zanima ga zgolj posel, torej to, kako zvariti dobro pivo in ga čim bolje prodati. Z imenom pivovarne in imeni piv so dolenjski mikropivovarji, ki so na trgu manj kot eno leto, vzbudili že tudi pozornost kupcev na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Srbiji. Komunajzer, ki svoja piva vari v pivovarni Vizir v Črnomlju, bo poskušal zadovoljiti vse svoje kupce.

Pripravljajo pa tudi novo pivo, ki se bo predvidoma imenovalo Pionirček, napoveduje sogovornik. 

Lidl ne želi jeziti nikogar

Kot pravijo v Lidlu, so zaradi pozitivnega odziva kupcev teden craft piv minuli četrtek ponovili, ponujajo pa skupno 15 različnih piv štirih slovenskih mikropivovarn. »Naš namen ni bil nagovarjati političnih čustev, pač pa kupcem ponuditi izdelek slovenskega proizvajalca iz Novega mesta, kot tudi izdelke treh drugih slovenskih pivovarn. Odločitev, da izbrana piva ponovno ponudimo v posebnem tednu, je bila sprejeta v Sloveniji, seveda na podlagi izvrstnega odziva kupcev.« Tako v Lidlu odgovarjajo na vprašanje, kako komentirajo jezo dela uporabnikov družbenih omrežij in kako na to gledajo njihovi lastniki v Nemčiji. 

Več iz rubrike