Novi iphone bo cenejši od lanskega

Apple je predstavil pametna telefona nove generacije.
Fotografija: Foto: Reuters
Odpri galerijo
Foto: Reuters

Ameriško podjetje Apple je na svojem sedežu v kalifornijskem Cupertinu predstavilo dva pametna telefona nove generacije: iphone 11 in iphone 11 pro. Prvi bo nasledil iphone xr, od katerega bo cenejši petdeset dolarjev (650 proti 700 dolarjev), kar je zelo presenetljivo glede na to, kako so se cene iphonov gibale v preteklosti.

Video predstavitvi iphona 11 in iphona 11 pro:





Iphone 11 pro bo na voljo v dveh velikostih, nasledil pa bo iphona xs in xs max. Ima sistem treh kamer, medtem ko ima iphone 11 dvojno kamero. Manjši model bo stal 999, večji pa 1099 dolarjev (vse cene veljajo v ZDA, za evropske trge še niso znane).

Vsi novi iphoni bodo na voljo v treh velikostih za shranjevanje podatkov, in sicer 64 gigabajtov, 256 gigabajtov in 512 gigabajtov; prav tako bo vse poganjal Applov procesor A13 Bionic, za katerega v podjetju trdijo, da je hitrejši od procesorjev v vseh pametnih telefonih na trgu.

Apple je napovedal tudi, da bo s 1. novembrom začel s svojo televizijsko storitvijo Apple TV. Predvajanje izvirnih vsebin po naročniški ceni pet dolarjev mesečno bo na voljo v 100 državah po svetu, medtem pa bodo kupci Applovih telefonov, tablic in računalnikov pa prejeli leto dni naročnine zastonj.

Predstavili so še nove pametne ure Apple watch za 500 dolarjev.

CEO Tim Cook speaks about the new Apple Watch at an Apple event at their headquarters in Cupertino, California, U.S. September 10, 2019. REUTERS/Stephen Lam
CEO Tim Cook speaks about the new Apple Watch at an Apple event at their headquarters in Cupertino, California, U.S. September 10, 2019. REUTERS/Stephen Lam


Več preberite na Delo.si

Več iz rubrike

trendi

Kako se prepletata budizem in znanost

Znanstveniki vse bolj uporabljajo budistično modrost za razumevanje različnih raziskovalnih tem in človeškega stanja. Menihi in redovnice pa zavzeto srkajo najnovejše raziskave. Njihova vprašanja so …

trendi

Blagoslov in prekletstvo à la Michelin

O tem, kako podjetje, ki prodaja gume, odloča o usodi svetovne kulinarike.

trendi

Ženske se manj ličijo. Posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

trendi

Na dnu oceana poteka lov na minerale, vredne več bilijonov

Najzanimivejša prihodnost tehnologije za drone morda ne bo v zraku, po katerem bi dostavljali pakete za Amazon, ampak pod vodo, kjer bi pomagali odkrivati ogromno bogastvo.

Komentarji: