Nov trend: Spalne kapsule v središču Ljubljane
Central hotel po celoviti prenovi odpira vrata kot popolnoma novo turistično doživetje Ljubljane. Ni zaživel le v novi podobi z 90 sobami, ampak ponuja tudi inovativne hotelske izkušnje, med drugim spalne kapsule.
Odpri galerijo
Hotel Central je prvi hotel v regiji, ki nima recepcije, za odpiranje sobe in komunikacijo z zaposlenimi gostje uporabljajo aplikacijo in digitalni ključ. V sedmo nadstropje so namreč namestili deset futurističnih spalnih kapsul, velikih 200 x 100 centimetrov, ki so strankam dosegljive po nižjih cenah v primerjavi s tipičnimi hotelskimi sobami. Popolnoma so prenovili tudi teraso, ki jo zaznamujeta urban pridih in razgled na Ljubljanski grad. Ta bo delovala kot nov prostor druženja, saj bo na voljo tudi zunanjim obiskovalcem.
Prenovili so tudi klasične sobe, ki so sedaj večje in bolj razumno postavljene, vsako od njih pa krasi ličen in unikaten grafit. Znebili so se nepotrebnih omar in minibara, za katerega so ugotovili, da ga večina gostov hotela ne uporablja.
Kot je na današnji predstavitvi prenovljenega hotela na vogalu Miklošičeve ceste in Trdinove ulice povedal glavni izvršni direktor Union hotelov Matej Rigelnik, je bila ideja pri prenovi preseganje tradicionalnih hotelskih konceptov. Po njegovih besedah gre za največjo prenovo hotela in njegovega koncepta po odprtju leta 1905.
Ključni zaposleni v hotelu niso več receptor, natakar, ipd., temveč t.i. experience officer, ki skrbi za goste v vseh pogledih. Na netipično ureditev kaže tudi odprtje novega skupnega prostora, zgoraj omenjene terase, v katerem gostje hotela in zunanji gostje zajtrkujejo, večerjajo, se družijo, delajo ali se zabavajo. »Je večfunkcionalna in prime,« doda Maja Manojlović, experience officer v Central hotelu.
Pestrost hotelske izkušnje je odvisna od vsakega posameznika. Lahko ga doživi kot popolnoma samostojno in zasebno izkušnjo brez motilcev in komunikacijo opravlja le prek digitalne platforme, lahko pa se drži ustaljenih navad tipičnih hotelskih gostij in se druži z drugimi gosti ter zaposlenimi.
Hotel ima tudi novo ekološko noto, saj temelji na brezpapirnem poslovanju, vsak gost pa dobi tudi čutaro za vodo in kavno skodelico iz bambusa, ki ju polni v skupnem prostoru.
Z modernim konceptom vodstvo hotela nagovarja mlajše in bolj individualno usmerjene ter neodvisne goste, ki so naklonjeni tehnološkim novostim. Matej Rigelnik, glavni direktor Union hotelov, pove, da se sobe že polnijo in da so z rezervacijami za meseca april in maj zelo zadovoljni.
Dodal je, da je prenova Hotela Central del naložbenega ciklusa Union hotelov in novega strateškega načrta, sprejetega dobro leto nazaj. vzporedno so zaključili tudi prenovo Hotela Lev, kmalu pa se bodo lotili še Grand hotela Union in Hotela Union Business. V načrtu imajo tudi širitev poslovanja izven prestolnice.
Prenovili so tudi klasične sobe, ki so sedaj večje in bolj razumno postavljene, vsako od njih pa krasi ličen in unikaten grafit. Znebili so se nepotrebnih omar in minibara, za katerega so ugotovili, da ga večina gostov hotela ne uporablja.
Kot je na današnji predstavitvi prenovljenega hotela na vogalu Miklošičeve ceste in Trdinove ulice povedal glavni izvršni direktor Union hotelov Matej Rigelnik, je bila ideja pri prenovi preseganje tradicionalnih hotelskih konceptov. Po njegovih besedah gre za največjo prenovo hotela in njegovega koncepta po odprtju leta 1905.
Ključni zaposleni v hotelu niso več receptor, natakar, ipd., temveč t.i. experience officer, ki skrbi za goste v vseh pogledih. Na netipično ureditev kaže tudi odprtje novega skupnega prostora, zgoraj omenjene terase, v katerem gostje hotela in zunanji gostje zajtrkujejo, večerjajo, se družijo, delajo ali se zabavajo. »Je večfunkcionalna in prime,« doda Maja Manojlović, experience officer v Central hotelu.
Pestrost hotelske izkušnje je odvisna od vsakega posameznika. Lahko ga doživi kot popolnoma samostojno in zasebno izkušnjo brez motilcev in komunikacijo opravlja le prek digitalne platforme, lahko pa se drži ustaljenih navad tipičnih hotelskih gostij in se druži z drugimi gosti ter zaposlenimi.
Hotel ima tudi novo ekološko noto, saj temelji na brezpapirnem poslovanju, vsak gost pa dobi tudi čutaro za vodo in kavno skodelico iz bambusa, ki ju polni v skupnem prostoru.
Z modernim konceptom vodstvo hotela nagovarja mlajše in bolj individualno usmerjene ter neodvisne goste, ki so naklonjeni tehnološkim novostim. Matej Rigelnik, glavni direktor Union hotelov, pove, da se sobe že polnijo in da so z rezervacijami za meseca april in maj zelo zadovoljni.
Dodal je, da je prenova Hotela Central del naložbenega ciklusa Union hotelov in novega strateškega načrta, sprejetega dobro leto nazaj. vzporedno so zaključili tudi prenovo Hotela Lev, kmalu pa se bodo lotili še Grand hotela Union in Hotela Union Business. V načrtu imajo tudi širitev poslovanja izven prestolnice.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.