Nizozemci ob brexitu načrtujejo veliko zabavo

Velika Britanija bo 31. oktobra zapustila Evropsko unijo, Nizozemci pa bodo ob tem reagirali v popolnoma svojem stilu - priredili bodo »žur«.
Fotografija: Načrtovana zabava je logična poteza Nizozemcev, saj je Nizozemska že stoletja ekonomsko, politično in kulturno tesno povezana z Veliko Britanijo. YouTube
Odpri galerijo
Načrtovana zabava je logična poteza Nizozemcev, saj je Nizozemska že stoletja ekonomsko, politično in kulturno tesno povezana z Veliko Britanijo. YouTube

​Predsednik britanske vlade Boris Johnson vztraja, da bo Velika Britanija 31. oktobra v vsakem primeru, z ali brez dogovora, izstopila iz EU.

Več tisoč Nizozemcev je na Facebooku potrdilo udeležbo na poslovilni zabavi na obali blizu Amsterdama, s katere bodo 31. oktobra Britancem pomahali v slovo. Oranizira jo Nizozemec Ron Toekook, in sicer na obali Wijk aan Zee blizu Amsterdama, ki leži nasproti Velike Britanije. Na njej bodo lahko na dan brexita Veliki Britaniji dobesedno pomahali v slovo.

Udeležbo je že potrdilo skoraj 10.000, več kot 65.000 pa jih je zainteresiranih.

Toekook obljublja, da bo na zabavi poskrbljeno za hrano in pijačo iz več članic Evropske unije. Udeleženci si lahko med drugim obetajo nizozemski krompirček, francosko vino in nemško pivo. Če bo interes dovolj velik, bodo morda najeli glasbeno skupino, ki bi zapela pesem "We'll Meet Again" (Ponovno se bomo srečali).

"To bo lepo slovo od dobrega prijatelja, ki se odpravlja na razburljivo pustolovščino, a morda ni preveč bister," je za nizozemsko tiskovno agencijo ANP povedal Toekook.

Dodal je, da je načrtovana zabava logična poteza Nizozemcev, saj je Nizozemska že stoletja ekonomsko, politično in kulturno tesno povezana z Veliko Britanijo.

Več iz rubrike

trendi

Kako se prepletata budizem in znanost

Znanstveniki vse bolj uporabljajo budistično modrost za razumevanje različnih raziskovalnih tem in človeškega stanja. Menihi in redovnice pa zavzeto srkajo najnovejše raziskave. Njihova vprašanja so …

trendi

Blagoslov in prekletstvo à la Michelin

O tem, kako podjetje, ki prodaja gume, odloča o usodi svetovne kulinarike.

trendi

Ženske se manj ličijo. Posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

trendi

Na dnu oceana poteka lov na minerale, vredne več bilijonov

Najzanimivejša prihodnost tehnologije za drone morda ne bo v zraku, po katerem bi dostavljali pakete za Amazon, ampak pod vodo, kjer bi pomagali odkrivati ogromno bogastvo.

Komentarji: