NA KOSILU: Danica Zorin Mijošek, ustanoviteljica Kozmetike Afrodita

Kozmetika jo je zasvojila s prvim vstopom v kozmetični salon. Postala je njen poklic, hobi, način življenja. Odločitve zanjo ni nikoli obžalovala.
Fotografija:
Odpri galerijo

Danica Zorin Mijošek se je šolala na frizerski šoli, na kateri so imeli omejeno število ur na temo kozmetičnih storitev. »V moji mladosti srednja kozmetična šola sploh še ni obstajala.« Prvi kozmetični salon je odprla v domačem kraju, Rogaški Slatini, še preden je dopolnila 18 let. Rogaška Slatina je poznana po zdraviliškem turizmu, zato jo je obiskovalo veliko tujcev, Italijani, Hrvati, Avstrijci in Nemci, ki so povpraševali po kozmetičnih storitvah. »K razvoju podjetja je močno prispevala lokacija, saj je tu stičišče bogatih turistov, ki so poleg zdraviliških storitev veliko povpraševali tudi po kozmetičnih

Kozmetični salon Afrodita jih je navdušil, zato so se vanj radi vračali. »To je bila zame spodbuda, da se še bolj intenzivno izobražujem tudi v tujini ter strankam ponudim čim bolj kakovostno nego. Ker so za kakovostno nego kože potrebni kakovostni izdelki, ki takrat niso bili na voljo v zadostnih količinah, sem negovalne kreme začela proizvajati kar sama.« Svojo kozmetiko je začela prodajati tudi zunaj salona, sprva lokalno in v drugih kozmetičnih salonih, nato se je distribucija počasi razširila po vsej regiji. Zaposlila je kemike, farmacevte in druge strokovnjake.

Vsako jutro se zaposleni razvajamo s kavo, čajem in rogljički; Povabim jih tudi na koncert. lani so bili na koncertu Andree Bocellija, letos gremo na koncert štirih tenorjev v Zagreb.

Okoli leta 1985 je delo v salonu prepustila zaposlenim kozmetičarkam in se začela ukvarjati izključno z vodenjem, proizvodnjo in prodajo kozmetike pod imenom Kozmetika Afrodita. Osamosvojitev Slovenije je zanjo pomemben mejnik, saj se je takrat odprl trg. »Po novem sem si lahko privoščila kakovostnejšo tehnologijo, povečal se je uvoz surovin, vse je postalo bolj dostopno, po drugi strani pa se jugoslovanski trg ni zaprl.« Nova razvojna tehnologija, vrhunske, na podlagi lastnega znanja razvite recepture ter izdelki v ličnih embalažah so jim zagotovili mesto na lepotnih sejmih v tujini in tako postavili Kozmetiko Afrodita med svetovno znane kozmetične izdelke. »Sestavine so bile vedno vrhunske, a potem smo blagovno znamko posodobili, strateško načrtovali njen razvoj in promocijo ter ustvarili prepoznavno, vizualno privlačno marketinško zgodbo, ki je dvignila ugled znamke v prestižnejši razred. Po lansiranju kozmetične linije s koščki čistega zlata so nas začeli potrošniki prepoznavati tudi kot luksuzno blagovno znamko

Danes je v podjetju Kozmetika Afrodita 140 zaposlenih. »V službi se imamo lepo. Skrb za zaposlene je zelo pomembna. Nočem, da stagnirajo, zato jih neprestano spodbujam k izobraževanju na seminarjih, dopolnilnih tečajih. Kozmetičarke so se v okviru dela naučile hrvaško, italijansko, nemško in rusko, saj imamo še vedno veliko tujih gostov in je znanje tujih jezikov pogoj za dobro delo. Nove trende s področja dermatologije, lepote in zdravja zaposleni spoznavajo tudi na obiskih različnih mednarodnih sejmov. Tudi mi radi delimo svoje znanje in izkušnje, zato organiziramo izobraževanje za svoje kliente, kozmetične salone.«

V podjetju vlada pozitivna organizacijska klima. Dobra atmosfera se najbolje kaže v produktivnosti. Vsak izdelek, ki ga naredijo v Kozmetiki Afrodita, je inovativen. »Kozmetične izdelke izdelujemo po lastnih receptih, ki temeljijo na našem znanju in razvoju. Uporabljamo atraktivne sestavine, ki jih povežemo v končni izdelek z inovativnimi tehnikami proizvodnje. Nikoli nismo prijavili patentov, čeprav bi jih lahko, saj imamo unikatne kozmetične izdelke za ženske in moške, za katerimi se skriva veliko znanstvenega dela.« Najbolj sveža inovacija, ki jo bodo kmalu dali na trg, je tako imenovana kozmetika antipollution, ki ščiti kožo pred onesnaženim zrakom. Navdih za tovrstne kreme prihaja z Daljnega vzhoda, kjer je okolje močno onesnaženo.

...
...

Ko jo podražim z vprašanjem o znanstvenih dokazih učinkovanja krem, ne obmolkne. »Študentke kozmetike na visoki šoli v Ljubljani so proučevale učinkovanje Afroditinih izdelkov proti staranju. Znanstveno so dokazale, da redna uporaba kreme s koščki zlata kožo pomladi za najmanj pet let. Pridobljeni rezultat je presenetil celo mentorje študijskega programa

Izdelki so kakovostni, kaj pa okolje? Je Afrodita zeleno podjetje? »Kozmetična podjetja morajo delovati ekološko, saj je tako predpisano v sanitarnih in zdravstvenih pravilnikih. Vsako leto dobimo potrdilo, da smo do okolja zelo prijazno podjetje. Podobna potrdila zahtevamo tudi od dobaviteljev, za katere želimo, da so na beli listi, torej do živali prijazni

Vsako uspešno podjetje potrebuje dobrega gospodarja, pravi Danica Zorin Mijošek. »Prodaje in propadanja slovenskih podjetij povezujem z dejstvom, da ni vseh vodila stroka in torej niso imela doslednega gospodarja. Strokovnjak ali oseba, ki ustanovi podjetje, se za poslovanje, zaposlene in njihove družine bori kot za lastne otroke

V prostem času se Danica Zorin Mijošek rada ukvarja z vnuki, ima jih kar sedem, veliko vrtnari, kuha ter rada potuje. »Moj največji hobi pa je še vedno moje delo

TOP 5

Knjiga: Sodobna kozmetika, Prva slovenska knjiga o kozmetičnih sestavinah

Film: Beležnica, všeč so mi romantični filmi

Šport: Smučanje, tudi po televiziji ga redno spremljam.

Sovražnik: Nikogar ne sovražim, morda se česa bojim; trenutno me je strah družbenopolitične situacije.

Glasba: Julio Iglesias, moj najljubši pevec še iz mladosti

 

RESTAVRACIJA ATELJE

Nazorjeva ulica 2, 1000 Ljubljana

Menu: 2x bistra piščančja juha z limonovo travo, limetinimi listi, domačimi rezanci in jušno zelenjavo; 2x postrvji file z bučnim pirejem, ajdovo kašo z jabolkom ter masleno omako s kaprami; 2x bučna krostata s sladoledom iz pečenih jabolk (2 x 22 evrov), 2x belo vino rumeni muškat Prost (2 x 3,60 evra)

Znesek za plačilo: 51,20 € 

Več iz rubrike

Komentarji: