Na arhitekturnem bienalu v Benetkah odprtje slovenskega paviljona

V Benetkah bodo odprli slovenski paviljon 16. mednarodnega bienala arhitekture. V razstavišču Arzenale bo Slovenijo zastopal projekt Živeti z vodo, ki ga je na pobudo Muzeja za arhitekturo in oblikovanje pripravila skupina mednarodno priznanih arhitektov, krajinskih arhitektov, raziskovalcev in pedagogov. Na ogled bosta dve instalaciji.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

Komisar slovenskega paviljona Matevž Čelik je prepričan, da je arhitektura soodgovorna za podnebne spremembe, zato je vprašanje, kako se bo nanje odzvala v prihodnje. Skupina 13 arhitektov, krajinskih arhitektov, urbanistov, raziskovalcev in strategov, ki jo je imenoval, je skušala odgovoriti, kakšen je odnos med vodo in arhitekturo danes, kako so na to vplivala zgodovinska dejstva ter kako vodo v prihodnosti pripeljati v ospredje sprejemanja odločitev.

Rezultat multidisciplinarnega dela sta instalaciji, ki ju bodo v Benetkah odprli popoldne, prvi dan dvodnevnih predogledov. Prva je nastala s sodelovanjem celotne ekipe. Po navdihu vodnjaka, ki ga je Jože Plečnik v nezgrajenem parlamentu predvidel pod glavno razpravno dvorano kot simbol mitološkega vira modrosti za poslance, bodo obiskovalci lahko skozi interaktivno igro izražali svoja stališča in razmišljali o politikah v povezavi z vodo.

Drugi del vsebuje prototipe, ki prikazujejo modele različnih okoljskih sistemov, ki se med seboj prekrivajo. Ti preiskujejo odnose med hidrološkimi sistemi in zgrajenimi strukturami, teritorijem in pokrajinami v prostorskih in časovnih merilih. Predstavitev bo pospremila publikacija.

Bienale bodo odprli v soboto, potekal bo do 25. novembra. Kurirali sta ga arhitektki iz Dublina Yvonne Farrell in Shelley McNamara.

Več iz rubrike

trendi

Kako se prepletata budizem in znanost

Znanstveniki vse bolj uporabljajo budistično modrost za razumevanje različnih raziskovalnih tem in človeškega stanja. Menihi in redovnice pa zavzeto srkajo najnovejše raziskave. Njihova vprašanja so …

trendi

Blagoslov in prekletstvo à la Michelin

O tem, kako podjetje, ki prodaja gume, odloča o usodi svetovne kulinarike.

trendi

Ženske se manj ličijo. Posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

trendi

Na dnu oceana poteka lov na minerale, vredne več bilijonov

Najzanimivejša prihodnost tehnologije za drone morda ne bo v zraku, po katerem bi dostavljali pakete za Amazon, ampak pod vodo, kjer bi pomagali odkrivati ogromno bogastvo.

Komentarji: