Močan trend: Nakup turistične storitve prek spleta
Raziskava je pokazala, da je 61 odstotkov slovenskih potrošnikov k nakupu počitnic spodbujenih prek digitalnih kanalov, od tega 27 odstotkov prek članka na spletu, 22 odstotkov prek objave oz. mnenja na spletu in 20 odstotkov prek brskanja po spletu.
O počitnicah se na spletu informira 87 odstotkov slovenskih potrošnikov, prek tradicionalnih virov informiranja pa le 39 odstotkov. Kot ugotavlja raziskava, največjo informacijsko podporo turističnim storitvam dajejo spletne strani ponudnikov, kjer se informira 71 odstotkov vprašanih, več kot polovica potrošnikov pa išče informacije prek iskalnika po ponudniku in primerja različne ponudbe.
Potrošniki se za nakup odločajo na podlagi kombinacije cene (53 odstotkov) in vrednosti za denar (51 odstotkov), drugotnega pomena za nakup pa sta za 27 odstotkov slovenskih potrošnikov pretekla izkušnja in počitnikovanje v želenem terminu.
Iprom in Valicon ugotavljata, da je posebnost kategorije turizem ta, da so digitalni kanali močno prevladali nad tradicionalnimi, saj je prek spleta opravljenih 56 odstotkov nakupov turističnih storitev. Slovenski potrošnik sicer za nakup turističnih storitev potrebuje približno 69 dni, povprečna vrednost nakupa pa znaša 677 evrov.
Največ truda potrošniki vložijo pri iskanju nastanitve, kot najbolj enostavni nakupi so se izkazali nakupi letalskih kart.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.