Luksuzni resorti imajo dovolj "blogerk", ki prosjačijo za brezplačne storitve
Zaradi porasta influencerstva tudi v svetu potovanj, se vedno več hotelov sooča z večjim povpraševanjem za brezplačne nočitve. Kar je precej kontraproduktivno z njihovim poslovnim modelom – glede na to, da živijo od tega, da ljudje za nočitve tudi plačajo. Sodelovanja med popotniškimi influencerji in hoteli so sicer vsakdanja praksa, ki pa je kot rečeno učinkovita le, če imajo dotični influencerji smiselno bazo sledilcev, ki bo ta hotel za njimi prav zaradi objav kasneje tudi obiskala, svojo nočitev pošteno plačala in tako slenila oglaševalski krog.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.