Listi bananovca namesto plastike

Na Tajskem, Filipinh, v Indoneziji in Vietnamu so začeli uporabljati liste bananovca namesto plastičnih vrečk. 
Fotografija: Za pakirano zelenjavo in sadje uporabljajo bananovce, kmalu pa bodo uporabo razširili tudi na sveže mesne izdelke. Foto Youtube
Odpri galerijo
Za pakirano zelenjavo in sadje uporabljajo bananovce, kmalu pa bodo uporabo razširili tudi na sveže mesne izdelke. Foto Youtube

Raziskave kažejo, da bo morda v oceanu do leta 2050 več plastike kot ribe. Na Filipinih so našli mrtvega kita z 88 kilogrami smeti v želodcu. V Evropski Uniji praktično že velja prepoved uporabe plastičnih izdelkov za enkratno uporabo. To so le tri aktualna dejstva, ki spreminjajo miselnost ljudi po celem svetu.
Primer dobre prakse lahko najdemo v nekaterih azijskih državah, kjer so našli zelo naravno alternativo plastiki - bananine liste.



V več trgovinah so začeli tako po Tajskem kot v Vietmanu eksperimentirati z alternativno, ideja pa je nadvse dobro sprejeta.

Predstavnik verige Lotte Mart je za VnExpress povedal, da kljub temu, da so še v fazi testiranja, načrtujejo pa, da bodo plastiko z listi nadomestili po vsej državi zelo kmalu. Za pakirano zelenjavo in sadje uporabljajo bananovce, kmalu pa bodo uporabo razširili tudi na sveže mesne izdelke. Lokalni kupec Hoa je dejal: "Ko vidim, da je zelenjava zavita v te čudovite bananine liste, sem pripravljen kupiti izdelke v večjih količinah. Mislim, da bo ta pobuda pomagala domačinom, da se bolj zavedajo zaščite okolja."

V rabi je prav tako druga alternativa plastiki, to so biorazgradljive vrečke iz koruznega prahu.
 

Preberite še:


Z enim pranjem v okolje tudi 700.000 plastičnih mikrovlaken

Odpadna plastika je vse večja težava sodobnega časa. Jo bo nova evropska direktiva uspela zajeziti?

VIDEO: Kaj vse bi lahko sestavili iz plastike v oceanih?


 

Več iz rubrike

trendi

Kako se prepletata budizem in znanost

Znanstveniki vse bolj uporabljajo budistično modrost za razumevanje različnih raziskovalnih tem in človeškega stanja. Menihi in redovnice pa zavzeto srkajo najnovejše raziskave. Njihova vprašanja so …

trendi

Blagoslov in prekletstvo à la Michelin

O tem, kako podjetje, ki prodaja gume, odloča o usodi svetovne kulinarike.

trendi

Ženske se manj ličijo. Posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

trendi

Na dnu oceana poteka lov na minerale, vredne več bilijonov

Najzanimivejša prihodnost tehnologije za drone morda ne bo v zraku, po katerem bi dostavljali pakete za Amazon, ampak pod vodo, kjer bi pomagali odkrivati ogromno bogastvo.

Komentarji: