Kitajska nagradila Slovenijo in Hrvaško
Slovenska turistična organizacija (STO) in Hrvaška turistična organizacija (HTZ) sta v okviru ene najvidnejših svetovnih turističnih borz ITB China v Šanghaju prejeli ugledno nagrado CWT Award za skupno kampanjo »Experience Croatia, Feel Slovenia” .
Odpri galerijo
Slovenski turizem zadnja leta prinaša vrsto laskavih nagrad, tokrat za skupno promocijo Slovenije in Hrvaške na kitajskem trgu, kjer državi že vrsto let izvajata skupne promocijske aktivnosti.
Letošnje sodelovanje sta državi nadgradili z dodatnimi aktivnostmi, za katera sta prejeli sredstva s strani Evropske potovalne komisije v okviru programa EU–China Tourism Year (Thematic Transnational Promotional Campaigns for the Promotion of Destination Europe) in izvedli promocijsko kampanjo »Experience Croatia, Feel Slovenia”.
Gre za kategorijo za najboljše prakse Kako globalno uspešno nagovarjati kitajske obiskovalce ("Best practice solutions on how to attract and satisfy Chinese visitors around the world"). Srebrna nagrada je kampanji obeh držav pripadla v kategoriji »Internet in Media«.
Po besedah mag. Maje Pak, direktorice STO, je Kitajska eden najbolj perspektivnih globalnih emitivnih trgov. Nagrada je priznanje za njihov inovativni in učinkovit pristop k promociji in trženju na oddaljenih trgih, doda.
Slovenija na kitajskem trgu izvaja aktivnosti s ciljem nagovarjanja tistih kitajskih gostov, ki povprašujejo po turistični ponudbi višje dodane vrednosti ter avtentičnih in edinstvenih doživetjih. Uspešnost našega nastopa na kitajskem trgu dokazuje tudi veliko zanimanje kitajske potovalne industrije za spletna izobraževanja, saj je naziv specialista na področju potovanj obeh dežel pridobilo že več kot 300 kitajskih turističnih agentov, razloži.
STO na kitajskem trgu izvaja izredno uspešni on-line trening oz. spletno izobraževanje s šestimi moduli, za katero se zanima izredno veliko kitajskih organizatorjev potovanj in turističnih agentov, ki imajo v svojih programih potovanja v Slovenijo in Hrvaško. Tako je od lansiranja on-line treninga, to je od 20. marca do konca aprila, spletno izobraževanje zaključilo že 302 turističnih agentov, ki so s tem pridobili naziv »Experience Croatia, Feel Slovenia Travel specialist«.
Nagrada pomeni velik uspeh in priznanje za uspešno promocijo slovenskega turizma, saj je bilo v 5 kategorijah (inovativni produkti, internet in mediji, kakovostne storitve, marketing in skupna izvedba) prijavljenih kar 70 del iz 28 držav.
Letošnje sodelovanje sta državi nadgradili z dodatnimi aktivnostmi, za katera sta prejeli sredstva s strani Evropske potovalne komisije v okviru programa EU–China Tourism Year (Thematic Transnational Promotional Campaigns for the Promotion of Destination Europe) in izvedli promocijsko kampanjo »Experience Croatia, Feel Slovenia”.
Gre za kategorijo za najboljše prakse Kako globalno uspešno nagovarjati kitajske obiskovalce ("Best practice solutions on how to attract and satisfy Chinese visitors around the world"). Srebrna nagrada je kampanji obeh držav pripadla v kategoriji »Internet in Media«.
Po besedah mag. Maje Pak, direktorice STO, je Kitajska eden najbolj perspektivnih globalnih emitivnih trgov. Nagrada je priznanje za njihov inovativni in učinkovit pristop k promociji in trženju na oddaljenih trgih, doda.
Slovenija na kitajskem trgu izvaja aktivnosti s ciljem nagovarjanja tistih kitajskih gostov, ki povprašujejo po turistični ponudbi višje dodane vrednosti ter avtentičnih in edinstvenih doživetjih. Uspešnost našega nastopa na kitajskem trgu dokazuje tudi veliko zanimanje kitajske potovalne industrije za spletna izobraževanja, saj je naziv specialista na področju potovanj obeh dežel pridobilo že več kot 300 kitajskih turističnih agentov, razloži.
STO na kitajskem trgu izvaja izredno uspešni on-line trening oz. spletno izobraževanje s šestimi moduli, za katero se zanima izredno veliko kitajskih organizatorjev potovanj in turističnih agentov, ki imajo v svojih programih potovanja v Slovenijo in Hrvaško. Tako je od lansiranja on-line treninga, to je od 20. marca do konca aprila, spletno izobraževanje zaključilo že 302 turističnih agentov, ki so s tem pridobili naziv »Experience Croatia, Feel Slovenia Travel specialist«.
Nagrada pomeni velik uspeh in priznanje za uspešno promocijo slovenskega turizma, saj je bilo v 5 kategorijah (inovativni produkti, internet in mediji, kakovostne storitve, marketing in skupna izvedba) prijavljenih kar 70 del iz 28 držav.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.