Kaže se nov trend na področju mode

Na področju nakupa modnih izdelkov se v prihodnje obetajo številne spremembe, katerih namen je zmanjšati škodljive vplive na okolje.
Fotografija: Vedno več trgovcev in potrošnikov se začenja zavedati škodljivih vplivov prodaje oblačil in modnih dodatkov na okolje. FOTO: Shutterstock 
Odpri galerijo
Vedno več trgovcev in potrošnikov se začenja zavedati škodljivih vplivov prodaje oblačil in modnih dodatkov na okolje. FOTO: Shutterstock 

Kot poroča 365 Retail, se na področju mode in nakupovanja obetajo spremembe na bolje. Robert Lockyer, izvršni direktor in ustanovitelj podjetja Delta Global, ki se ukvarja s ponudbo inovativnih in trajnostnih rešitev embalaže za vrhunske prodajalce, je povedal, da se vedno več trgovcev in potrošnikov začenja zavedati škodljivih vplivov prodaje oblačil in modnih dodatkov na okolje. Rešitev vidi v principu ponovne prodaje in v zagotavljanju krožno-luksuznega gospodarstva.
 

Možnost nakupa rabljenih oblačil in modnih dodatkov pri profesionalnih trgovcih

 
Selfridges, spletna platforma za nadaljnjo prodajo, je pred kratkim sklenila sodelovanje s podjetjem HURR Collective, oblikovalcem oblačil in modnih dodatkov. Najnovejša poteza te spletne platforme je projekt Reselfridges, s čimer bo postala luksuzna znamka ključni akter na modnem trgu. V načrtu je tudi vzpostavitev sistema, pri čemer bo strankam omogočen nakup rabljenih oblačil in modnih dodatkov pri profesionalnih trgovcih.
 
Vendar pa Selfridges ni sam v prizadevanjih za snovanje okolju prijaznejšega nakupovanja. O podobnih potezah razmišljajo tudi Gucci, Levi's in H&M.

Trg ponovne prodaje bo v prihodnje rastel

 
Ocenjuje se, da naj bi se trg ponovne prodaje v naslednjih letih skokovito povečal; z letošnjih sedem milijard evrov na kar 36 milijard evrov v letu 2024.
 
Kot je dodal Lockyer, je na spremenjene nakupovalne navade potrošnikov v veliki meri vplivala tudi epidemija. Ljudje se zdaj še v večji meri zavedajo škodljivih vplivov na okolje, ki jih ima potrošnja, zato se zanimanje za ponovno prodajo povečuje. Poleg tega bo v naslednjih mesecih kupna moč ljudi zaradi daljšega zastoja številnih gospodarskih panog padla, še opozarja Lockyer. Temu se bodo morali prodajalci modnih izdelkov prilagoditi s svojo ponudbo, pravi.
 
Ocenjuje se, da naj bi se trg ponovne prodaje v naslednjih letih skokovito povečal; z letošnjih sedem milijard evrov na kar 36 milijard evrov v letu 2024. FOTO: Shutterstock 
Ocenjuje se, da naj bi se trg ponovne prodaje v naslednjih letih skokovito povečal; z letošnjih sedem milijard evrov na kar 36 milijard evrov v letu 2024. FOTO: Shutterstock 
»Ljudje se bodo začeli v večji meri osredotočati na razmerje med ceno in kakovostjo,« je še dejal.
 

Embalaža iz okolju prijaznih materialov, ki se jo lahko večkrat uporabi

 
Kot nadaljuje Lockyer, je embalaža nekaj, kar lahko doda vrednost nakupljenim produktom. Pri tem je pomembno, da je ta izdelana iz okolju prijaznih materialov. Hkrati naj bi bile škatle in vrečke, ki so namenjene transportu nakupljenih izdelkov, prilagojene večkratni uporabi.
 
Strokovnjak je povedal, da je dostikrat naporno slediti najnovejšim modnim trendom. Ker pa so modni trendi ciklični, so lahko oblačila, ki so bila kupljena že nekaj časa nazaj, zopet v trendu. Zato je lahko ponovna prodaja dobra izbira. Hkrati se bodo kupci hitreje odločili za nakup oblačil in modnih dodatkov, če bodo vedeli, da jih lahko naknadno brez težav prodajo komu drugemu.
 
Lockyer na koncu še dodaja, da se take spremembe težko odvijejo čez noč. Je pa pohvalno, da čedalje več trgovcev razmišlja v smeri krožnega gospodarstva, s čimer lahko naredimo veliko, da bi v največji meri zmanjšali negativne vplive na okolje.
 

Več iz te teme:

Več iz rubrike