Kateri so največji koncerni v panogi luksuznih izdelkov?

STA
Foto:Pixabay
Sto največjih koncernov z luksuznimi izdelki na svetu je lani povečalo prihodke za 10,8 odstotka na skupaj 247 milijard dolarjev (219 milijard evrov), skoraj polovico tega zneska pa je prispevalo zgolj deset največjih med njimi. Največji v panogi ostaja francoski koncern LVMH.
Raziskava družbe Deloitte razvršča sto največjih koncernov v panogi luksuznih izdelkov na podlagi njihovih prihodkov, izraženih v dolarjih, v poslovnem letu 2017 (do konca junija 2018).


Francoski koncern LVMH, ki zastopa številne prestižne blagovne znamke, med njimi Louis Vuitton, Moet, Hennessy, Christian Dior, Fendi, Bvlgari in Marc Jacobs, je v opazovanem poslovnem letu ustvarilo 28 milijard dolarjev prihodkov. To je 17,2 odstotka več kot leto prej.

image
REUTERS


Tudi drugo in tretje mesto sta ostali v primerjavi z letom prej nespremenjeni: na drugem je ameriški kozmetični velikan Estee Lauder (13,7 milijarde dolarjev), na tretjem pa proizvajalec ur Richemont iz Švice (12,8 milijarde dolarjev), ki ima v lasti med drugim blagovne znamke Cartier, Montblanc in Chloe.


Koncern Kering iz Francije z znamkami Gucci, Saint Laurent in Balenciaga je napredoval za eno mesto in je četrti, skupina Luxottica iz Italije z znamkami Ray Ban, Oliver Peoples in Oakley pa je za eno zdrsnila in je na petem.

image
REUTERS


Novinec na lestvici največjih deset je Chanel Limited s sedežem v Veliki Britaniji na šestem mestu.

Francoski koncern L'Oreal Lux, ki ima v lasti znamke Lancome, Kiehl's in Biotherm, je s šestega padel na sedmo mesto, švicarska skupina Swatch Group pa s sedmega na osmo.

Hongkonška skupina Chow Tai Fook Jewellery je na devetem mestu, prvo deseterico pa zaokrožuje ameriški PVH s Calvinom Kleinom in Tommyjem Hilfigerjem.

Na lestvici sto največjih koncernov z luksuznimi izdelki je največ italijanskih (24), sledijo ameriška (14), medtem ko prvo deseterico obvladujejo francoska (tri), ameriška in švicarska (po dve).